عبادی‌پور: برای قطعی کردن صعود باید صربستان را هم ببریم/ رفتارم بی‌احترامی نبود، فقط احساسات بود

12:08 - 18 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۰۴۱۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بخواهیم بازی اول مقابل چین را با مسابقه برابر اسلوونی مقایسه کنیم، بازیکنان نشان دادند که واقعا رشد کردند

خبرگزاری میزان - میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره پیروزی مقابل اسلوونی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی سختی داشتیم و البته مسابقه بسیار مهمی هم بود زیرا نقشی اساسی در صعود به مرحله بعدی این مسابقات داشت. هر دو تیم سعی داشتند با انگیزه بالایی در این مسابقه بازی کنند.

*تیم ایران در ست نخست سرویس‌های بسیار قدرتمند تیم اسلوونی را به خوبی کنترل کرد. همچنین در بخش سرویس نیز عملکرد خوبی داشتیم، اما در عین حال فکر می‌کنم سه فرصت در توپ‌های برگشتی را از دست دادیم ولی از توپ‌های اول خود به خوبی استفاده کردیم.

*برد مهمی مقابل اسلوونی کسب کردیم و باید این پیروزی را به همه بازیکنان، اعضای کادر فنی و مردم ایران تبریک بگویم. اگر بخواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم، بازی مقابل صربستان نیز برایمان مهم است البته برد مقابل اسلوونی مهمتر بود زیرا دو تیم در جدول شرایط تقریبا یکسانی داشتند.

*خیلی خوشحالم که با انگیزه کامل بازی کردم. رفتارم بی‌احترامی به کسی نبود، فقط احساسات بود. در طول بازی با لهستان هم بازیکنان ایران این احساسات را داشتند و به دفعات مقابل تیم‌های زیادی در دنیا با انرژی بازی کردیم.

*تمامی بازیکنان اسلوونی را می‌شناسم، واقعا تیم فوق‌العاده‌ای هستند و می‌دانم تیم اسلوونی کار سختی در قهرمانی مردان جهان پیش رو دارد زیرا میزبان هستند.

*شب گذشته یک بازی خیلی خوب با اسلوونی داشتیم و این تیم دوباره نشان داد چه بازیکنان خوبی دارد. اسلوونی می‌تواند تمامی تیم‌های دنیا را تحت فشار قرار دهد.  افتخار می‌کنم که شانس این را داشتم تا مقابل این تیم و بازیکنان فوق‌العاده اسلوونی بازی کنم.

*یک‌بار دیگر به بازیکنان ایران تبریک می‌گویم به این دلیل که در حال رشد هستند و اگر بخواهیم بازی اول مقابل چین را با مسابقه برابر اسلوونی مقایسه کنیم، بازیکنان نشان دادند که واقعا رشد کردند. برخی از بازیکنان ایران جوان و کم تجربه هستند و بازی کردن برای اولین بار در لیگ ملت‌ها برای آن‌ها دشوار است. افتخار می‌کنم که کنار ملی‌پوشان والیبال ایران بازی می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *