بسکتبال ایران ۲ ماه سخت پیش‌ رو دارد/ باید بهترین نفرات برای تیم ملی انتخاب شوند

10:55 - 19 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۰۲۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کارشناس بسکتبال ایران گفت: بسکتبال ایران ۲ ماه سخت را پیش رو دارد و باید هم در مسابقات جاکارتا و هم در انتخابی بازی‌های جهان حضوری موفق داشته باشد

محمد کسایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیت تیم ملی بسکتبال در دور دوم انتخابی بازی‌های جهانی اظهار داشت: در مرحله بعدی تیم  ملی بسکتبال با ژاپن، فیلیپین و استرالیا همگروه است و این کار ما را برای صعود بسیار سخت و دشوار می‌کند، طبیعی است که با بازی‌های دور اول بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: بسکتبال ایران ۲ ماه سخت را پیش رو دارد و باید هم در  مسابقات جاکارتا و هم در انتخابی بازی‌های جهان حضوری موفق  داشته باشد و بهتر است کادر فنی تیم ملی با برنامه‌ای مدون در هر دو میدان حضور داشته باشند و با انجام بازی‌های دوستانه و هماهنگی بین بازیکنان بتوانند افتخار آفرینی کنند.

کسایی‌پور در خصوص میانگین سنی بازیکنان بسکتبال  افزود: اعتقاد دارم که همیشه باید بهترین نفرات برای بازی در تیم ملی انتخاب شوند و بازیکنان با تجربه ما تا جایی که توان بازی کردن دارند می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند، البته باید با یک مکانیزم مشخص جوانان را به تیم ملی تزریق کنیم تا بتوانیم در آینده از آنان بهره ببریم.

وی در خصوص نبود حدادی در اردوی چین اظهار داشت: به نظر من باید با سرمربی تیم ملی و حدادی صحبت شود که چرا با توجه به نبود حدادی در چین هم اکنون این بازیکن در تیم ملی حضور دارد. شاید این کار با هماهنگی صورت گرفته باشد. البته حدادی بازیکن بزرگ و موثری است و تیم ملی به او نیاز دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *