رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان گنبد کاووس برای رفع مشکلات مسکن مهر کاج 3 ماه فرصت داد

13:57 - 16 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۸۸۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان گنبد کاووس از رفع مشکل سیستم فاضلاب و خدمات شهری حداکثر مجتمع مسکن مهر کاج این شهر تا سه ماه آینده خبر داد .

خبرگزاری میزان- دادستان گنبد کاووس از رفع مشکل سیستم فاضلاب و خدمات شهری حداکثر مجتمع مسکن مهر کاج این شهر تا ۳ ماه آینده خبر داد.

در پی دستور ویژه رئیس کل دادگستری گلستان برای حل مشکل اهالی مسکن مهر کاج گنبدکاووس، امروز به دعوت دادستان این شهرستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و شهردار گنبد به این مجتمع رفتند.

دادستان عمومی و انقلاب گنبد کاووس در این جلسه گفت: جلسه امروز دو مصوبه مهم داشت که اجرای آن بخشی از مهم ترین مشکلات چندین ساله اهالی این مجتمع را حل می کند .

وی افزود: در قالب تفاهم نامه ، اداره راه شهرسازی استان مکلف شد ظرف یک هفته اداره خدمات شهری این مجتمع را به شهرداری گنبد منتقل کند .

ایزد تصریح کرد: با این اقدام ، مسائل مهمی مانند فضاسازی ، ایجاد مبلمان شهری و جمع آوری زباله که مهم ترین مشکلات اهالی بود و همیشه دستگاه های مختلف برای رفع آن به سایر دستگاه ها حواله می دادند ، حل می شود.

دادستان گنبدکاووس دومین مصوبه مهم امروز را تکمیل پروژه جمع آوری فاضلاب این مجتمع عنوان کرد و افزود: اداره راه و شهرسازی قول داد ظرف مدت سه ماه ، پروژه جمع آوری فاضلاب این مجتمع را تکمیل کند.

رئیس کل دادگستری گلستان دو هفته پیش بلافاصله پس از معرفی دادستان جدید گنبد به درخواست مردم برای بررسی مشکلات مسکن مهر کاج به این مجتمع رفت و به دادستان این شهر ماموریت داد در نخستین ماموریت کاری خود حل مشکلات سه هزار ساکن مجتمع مسکن مهر کاج را پیگیری و حل مشکلات را از دستگاه های متولی مطالبه کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *