رئیس دادگستری استان ایلام: پلیس بازوی قدرتمند دستگاه قضایی برای مقابله با مجرمان است

10:41 - 12 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۲۵۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: پلیس همواره بازوی قدرتمند دستگاه قضایی برای مقابله با مجرمان در سطح جامعه بوده است و در کنار دستگاه قضایی در راستای احقاق حق و اجرای عدالت در جامعه گام بر می دارد.

خبرگزاری میزان -علی محمدی در دیدار با فرماندهان فراجا از بین بردن اطاله دادرسی و کم کردن ورودی پرونده های قضایی را از برنامه های اصلی دستگاه قضایی به منظور ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف یکی از برنامه های خوب و موثر دستگاه قضایی بوده و نتایج خوبی نیز در راستای حل و فصل دعاوی به دست آمده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نظارت، بازرسی و آموزش کارکنان دستگاه قضایی و پلیس را گامی موثر در راستای ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: قطعا همکاری پلیس، دستگاه قضایی را در راستای ایفای وظایف خود کمک خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این دیدار اظهار کرد: پلیس همواره بازوی قدرتمند دستگاه قضایی برای مقابله با مجرمان در سطح جامعه بوده است و در کنار دستگاه قضایی در راستای احقاق حق و اجرای عدالت در جامعه گام بر می دارد.

سردار القاصی مهر افزود: این دو دستگاه انقلابی بعنوان ویترین انقلاب اسلامی همواره بایستی با اقدام هوشمندانه و حکیمانه جایگاه و اقتدار نظام را حفظ کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار با بیان این که مردم و پلیس قدردان زحمات و تلاش های دستگاه قضایی هستند، گفت: تلاش دستگاه قضایی برای برخورد با مجرمان و مخلان آسایش مردم قابل تقدیر است.

وی افزود: پلیس و دستگاه قضایی وظایف بسیار سنگین و حساسی را در جامعه برعهده دارند، و امروز چشم افراد جامعه برای امنیت آفرینی به سوی این دو دستگاه دوخته شده است.

سردار القاصی مهر گفت: پلیس نزدیک ترین ارتباط را در راستای تامین امنیت مردم با قوه قضاییه دارد و اقدامات موثر انتظامی در حال حاضر موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

وی گفت: امروز به فضل خداوند تعامل و هماهنگی بسیار بالایی بین انتظامی استان و دستگاه قضایی وجود دارد و نتیجه و میوه این تعامل هم امنیت بیش تری است که وجود دارد و مردم از آن بهره مند هستند.

سردار القاصی مهر در پایان اظهار کرد: هم دستگاه قضایی و هم پلیس استانتمام تلاش خود را بکار بسته اند تا مردم در امنیت و آرامش بیشتری باشند و آمارها نیز نشان می دهد که در تمامی جرائم با کاهش های قابل توجهی رو به رو هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *