در باد این مدال‌ها نمی‌خوابم/ امیدوارم سفیر خوبی برای بوکس ایران در جاکارتا باشم

11:01 - 16 تير 1397
کد خبر: ۴۳۴۲۳۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
بوکسور سبک وزن ایران گفت: نمیدانم چرا عده‌ای برای ما در جاکارتا شانس مدال قائل نیستند، اما تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بهترین عملکرد را داشته باشیم.

امید احمدی‌صفا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مسابقات بوکس جام پادشاهی تایلند اظهار داشت: نزدیک به ۳۰ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند و تیم‌های آسیایی با بهترین نفرات شرکت کرده بودند تا برای جاکارتا آماده شوند. با تمام این تفاسیر من و کاظم‌زاده فینالیست شدیم و اگر شاهین موسوی مصدوم نمی‌شد، او هم می‌توانست سومین فینالیست ایران لقب بگیرد.

وی در خصوص کسب مدال نقره تصریح کرد: فینال خیلی نزدیک بود و فکر می‌کردم برنده بازی من هستم، اما در نهایت بوکسور تایلندی قهرمان این وزن شد. نمی‌گویم حق خوری صورت گرفت، چون بازی نزدیکی بود، اما چیزی که اهمیت دارد، رضایت کادر فنی از سبک بوکس من بود.

بوکسور سبک وزن ایران ادامه داد: هفته گذشته در تورنمنت مغولستان بودم و ۴ بازی سنگین را پشت سر گذاشتم و شاید کسی فکر نمی‌کرد در تورنمنت تایلند هم بتوانم فینالیست شوم. این مسابقات در نحوه آماده‌سازی ما تاثیر مستقیم دارد و خوشحالم با توجه به خستگی زیادی که داشتم، عملکرد خوبی ارائه دادم.

دارنده مدال برنز بازی‌های کشور‌های اسلامی در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای برای ما در جاکارتا شانس مدال قائل نیستند، اما تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بهترین عملکرد را داشته باشیم. من در باد این مدال‌ها نمی‌خوابم و مطمئن باشید هدف اصلی مجموعه بوکس ایران کسب بهترین مدال‌ها در جاکارتا است.

احمدی صفا در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون و کادر فنی تشکر می‌کنم که شرایط را برای حضور ما در رقابت‌های بین‌المللی فراهم کردند و بوکسور‌ها را از حواشی دور نگه داشتند. امیدوارم بتوانیم سفیر خوبی برای بوکس ایران در بازی‌های آسیایی باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *