تجلیل از قضات و کارمندان نمونه کشوری و استانی دادگستری آذربایجان شرقی

9:38 - 15 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۹۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی مراسمی بمناسبت هفته قوه قضائیه با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، از قضات و کارمندان نمونه کشوری و استانی دادگستری استان تجلیل شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، طی مراسمی بمناسبت هفته قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین خطیب رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، از کارکنان نمونه قضایی و اداری تشکیلات قضایی استان تجلیل شد و تقدیر بعمل آمد.

تجلیل از قضات و کارمندان نمونه کشوری و استانی دادگستری آذربایجان شرقی

در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه سه عامل «تقوا»، «ولایت پذیری» و «جهاد فی سبیل الله» را عامل رستگاری، پیروزی و پیشرفت و از بین برنده هر توطئه، مکر و فتنه دانست و گفت: بایستی شکرگذار نعمت هایی باشیم که خدای تبارک و تعالی به خاطر امام راحل، شهداء و جهاد در راه خدا به ملّت عنایت کرده است و تحت این عنایات، حرکت در محور ولایت و حفظ انگیزه های انقلابی، تداوم اصالت و ثبات نظام را در پی داشته است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به تبیین نحوه انتخاب قضات و کارکنان نمونه پرداخت و در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از تعدادی از کارکنان قضایی و اداری تشکیلات قضایی استان تجلیل به عمل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *