مدیران جامعه اسلامی باید متعهد و متواضع باشند/دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تحمیل اهداف شوم خود به جامعه ما است

12:44 - 14 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۸۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در مراسم تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی بخش شال گفت: همه در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و آموزه‌های دینی و اهل بیت (ع) در زندگی فردی و اجتماعی یکایک ما جاری است، پس مدیران جامعه اسلامی نیز باید متعد، با اخلاق، متواضع و به معنای واقعی خدمتگذار باشند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی بخش شال که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی چه در بحث حکمی، برخورد و یا پیشگیری عدالت را محور کار خود قرار داده است که هدف همانا احقاق حق است.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: هر کسی در لباس قضایی و یا داوری و شورایی باشد احقاق حق، تدبیر، تشخیص و اجرای کار عدالت و سختی کار را به خوبی درک خواهد کرد حال اگر کار مرافعه‌ای بین اشخاص و اشخاص یا اشخاص و دولت یا دولت با دولت و یا با اشخاص صورت گیرد، سختی کار متنوع و متکثر خواهد بود.

رییس کل دادگستری قزوین تصریح کرد: همه به برکت خون شهدا و انقلاب سوار بر کشتی نظام هستیم، پس با هر نگاه سیاسی همه باید تلاش کنیم برای رسیدن به اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: همه در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و آموزه‌های دینی و اهل بیت (ع) در زندگی فردی و اجتماعی یکایک ما جاری است، پس مدیران جامعه اسلامی نیز باید متعد، با اخلاق، متواضع و به معنای واقعی خدمتگذار باشند.

وی بیان داشت: امروز آسیب‌های اجتماعی رو به افزایش است و برای کاهش معضلات، آسیب‌های اجتماعی و جرائم باید خود مردم به میدان بیایند و دستگیر مسئولان باشند، زیرا تا زمانی که مردم نسبت به اتفاقات جامعه مسئولیت اجتماعی نداشته باشند به موفقیتی دست نخواهیم یافت.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال این است که ذهن جوانان ما را منحرف کند و ذهنیت غلط و اهداف شوم خود را به جامعه ما تحمیل کند.

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام در صورتی حرف از حقوق بشر می‌زنند که خود متهمین اصلی زیر پا گذاشتن حقوق بشر هستند و مردم بسیاری از کشور‌ها را همچون سوریه، یمن، فلسطین و عراق را به خاک و خون کشیده اند، پس باید آگاه باشیم و نگذاریم به اهداف شیطانی خود دست یابند.

رییس کل دادگستری قزوین در پایان خاطر نشان کرد: توصیه به همکاران قضایی و سایر عزیزان این است که پیوسته دستگاه قضایی را همراهی کنید، دستگاه قضایی علیرغم استقلال، منعطف است تا بتواند به تناسب شرایط خدمات مطلوب را ارائه کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *