معاون هماهنگ‌کننده ارتش هفته قوه قضاییه را تبریک گفت

14:45 - 05 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۱۹۳۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی به حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان - امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی به حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.


برادر ارجمند:

 حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای
 ریاست محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛

 هفتم تیرماه؛ سالروز شهادت مظلومانه شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق و راستین امام و انقلاب در فاجعه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ فاجعه دردناکی بود که سستی و زبونی جبهه نفاق و پایداری ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی را به اثبات رساند.

 این اقدام تروریستی که افشا کننده اتحاد شوم نفاق داخلی و استکبار جهانی بود، نه تنها سبب باز ایستادن موج خروشان انقلاب اسلامی نشد، بلکه عزم ملت ایران را در حمایت از انقلاب جذم‌تر کرد.

 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به جناب‌عالی و تمامی مسئولان و متولیان خدوم دستگاه قضا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون‌تان را در ادامه مسیر روشن شهدای قوه قضاییه در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.  


انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه ارتش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *