بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز سیستان و بلوچستان از کارخانه‎های آرد زاهدان/ تاکید بر استفاده حداکثری از تجهیزات و فناوری‎های موجود در جهت رونق اقتصادی

9:36 - 12 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۱۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان در اجرای مصوبات ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از کارخانه‌های آرد زاهدان بازدید و با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان در اجرای مصوبات ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از کارخانه‌های آرد زاهدان بازدید و با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران دیدار کردند.

بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز سیستان و بلوچستان از کارخانه‎های آرد زاهدان/  تاکید بر استفاده حداکثری از تجهیزات و فناوری‎های موجود در جهت رونق اقتصادی


حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های تولیدکنندگان بیان داشت: صنعت آرد و گندم در کشور و استان صنعت بسیار مهم و استراتژیک است و با رزق و روزی مردم در ارتباط است و اگر احساس کمبود در این زمینه در جامعه شکل بگیرد آثار و بار روانی بسیار سنگینی را بر جامعه تحمیل می‌کند.


حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: الحمدالله ابزار و تکنولوژی مدرن در استان سیستان و بلوچستان در این صنعت بکار گرفته شده و تجهیزات و آزمایشگاه‌های مناسب مطابق با استاندارد‌های روز دنیا در آن وجود دارد که باعث خرسندی است و مردم باید در جریان این زحمات و خدمات قرار بگیرند تا فرهنگ صرفه جویی در جامعه بیشتر رونق بگیرد.

وی ادامه داد: باید این اطمینان به مردم داده شود که نانی که مصرف می‌نمایند با چه زحمتی به دست آنان می‌رسد و از نظر کیفیتی و بهداشتی مورد تایید و مطابق با کیفیت‌های روز است.

حجت الاسلام حمیدی افزود: اگر مردم بدانند که چه تلاش‌هایی در این صنعت انجام می‌شود امیدوار می‌شوند و از طرفی دشمنان مایوس می‌گردند.

بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز سیستان و بلوچستان از کارخانه‎های آرد زاهدان/  تاکید بر استفاده حداکثری از تجهیزات و فناوری‎های موجود در جهت رونق اقتصادی
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان همچنین از اینکه استفاده حداکثری از تجهیزات در این استان انجام نگرفته ابراز تاسف کرد و ادامه داد: باید از تجهیزات و فن آوری‌های موجود در این صنعت استفاده بهینه شود و تحول بسیار بزرگی در بحث اقتصادی و اشتغال بوجود آورد، تا به ایجاد اشتغال در استان کمک کرده و مسئولین هم باید حمایت خود را از این صنعت بیشتر  کنند.


وی با تاکید بر اینکه می‌توان از ظرفیت این صنعت برای کشور‌های همسایه نیز استفاده کرد بیان داشت: ما در دستگاه قضایی علاقه‌مند هستیم از بخش تولید و تولید کنندگان کمک و حمایت کنیم و دغدغه‌های تولیدکنندگان را از بین ببریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *