دستور ویژه دادستان اردبیل به مراجع مربوطه به منظور رصد و کنترل بازار ارز: اسامی دریافت کنندگان ارز ٤٢٠٠ تومانی به دادستانی ارسال شود

22:12 - 11 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۱۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل طی نامه‌های جداگانه‌ای به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی، اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس آگاهی، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین گمرگ دستور داد که گزارش افرادی که ارز چهار هزار و دویست تومانی دریافت کرده اند را به این مرجع قضایی اعلام نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل طی نامه‌های جداگانه‌ای به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی، اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس آگاهی، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین گمرگ دستور داد که گزارش افرادی که ارز چهار هزار و دویست تومانی دریافت کرده اند را به این مرجع قضایی اعلام نمایند.

وی در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در این باره اظهار کرد: پیرو دستور و تاکیدات ریاست قوه قضاییه و به منظور کنترل و رصد بازار ارز، به مراجع مربوطه دستور داده شد که اسامی افرادی که ارز چهار هزار و دویست تومانی دریافت کرده اند و همچنین میزان آن را به دادستانی ارسال کنند.

عتباتی تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه سوء جریان در استفاده از ارز دریافتی و یا اگر ارز مورد نظر در محل خود مصرف نشده باشد، با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد و در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.

دادستان اردبیل به کسانی که قصد اخلال در بازار ارز را دارند، هشدار داد که دادستانی بدون هیچ اغماض و مسامحه‌ای با آن‌ها برخورد می‌کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *