رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان : دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

9:04 - 05 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۰۸۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در بازدید از ساختمان شرکتهای دانش بنیان مرکز سیستان و بلوچستان بر رفع چالش‌‌های پیش روی شرکت‌‌های تولیدی و دانش بنیان و حمایت دستگاه قضایی از آنها تاکید کرد.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در بازدید از ساختمان شرکت های دانش بنیان مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همه تلاش این است از ظرفیت دستگاه قضایی استان برای مرتفع کردن موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و تولیدی استفاده کنیم و در همین بازدید‌های میدانی مشکلات زیادی با کمک دستگاه‌های اجرایی حل شد.

وی ادامه داد : حمایت از تولید صرفا با ورود یک دستگاه محقق نخواهد شد و تمامی سازمانها و نهادهای مسئول باید برای کمک و حمایت از تولید کار جهادی انجام دهند و در کنار دستگاه قضایی پای در میدان عمل بگذارند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از تولید وشرکتهای دانش بنیان در کشور تحقق این این امر را منوط به هم‌افزایی و تعامل تمامی بخش‌ها و دستگاه‌ها در استان دانست و افزود: تحقق شعار سال صرفاً با مکاتبات اداری، برگزاری نشست‌ها و در کلام محقق نمی شود، بلکه در این حوزه باید عملاً وارد میدان شد و این آمادگی در دستگاه قضایی استان وجود دارد تا موضوعات این حوزه را به صورت میدانی پیگیری کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دانش بنیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *