فرمانده ارتش هفته قوه قضائیه را تبریک گفت

10:43 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۷۴۶۵
سرلشکر موسوی در پیامی به‌مناسبت هفته قوه قضائیه تأکید کرد: شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایشان نماد حقانیت، اقتدار و در عین حال مظلومیت انقلاب اسلامی و سندی آشکار از کینه‌توزی دشمنان و هجمه تروریسم علیه نظام نوپای ایران اسلامی بودند

خبرگزاری میزان - به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفتم تیر، سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش که به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم؛

هر ساله با فرارسیدن هفتم تیرماه، یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایشان که جمعی از بهترین، شایسته‌ترین و لایق‌ترین انسان‌ها و مدیران ایران اسلامی بودند، در خاطره‌ها زنده می‌شود. این شهدا نماد حقانیت، اقتدار و در عین حال مظلومیت انقلاب اسلامی و سندی آشکار از کینه‌توزی و کوردلی دشمنان و هجمه تروریسم علیه نظام نوپای ایران اسلامی بودند.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان جمهوری اسلامی ایران، وظایف حساس و مهمی در احقاق حقوق فردی و اجتماعی، گسترش عدل و عدالت و ایجاد امنیت در کشور دارد که همواره در راستای انجام مأموریت‌های خطیر خود، توفیقات متعدد داشته است.

اینجانب ضمن تقدیر از اقدامات اثرگذار جنابعالی و گرامیداشت هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان، هفته قوه قضائیه را حضور آن ریاست محترم و همکاران پر تلاش و گرانقدرتان تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون حضرتعالی را تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه احدیت خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/


برچسب ها: ارتش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *