سخنگوی دولت: اقدام قوه قضاییه در آزادسازی سواحل از تصرفات الگوی موفقی برای حل مشکلات جامعه است

9:01 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۴۷۱۸
سخنگوی دولت اقدام قوه قضاییه در آزادسازی سواحل از تصرفات نهادهای دولتی را الگوی موفقی برای حل مشکلات جامعه با حضور همه دستگاه‌ها دانست.

علی بهادری جهرمی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اقدام قوه قضاییه در آزادسازی سواحل از تصرفات نهادهای دولتی بیان داشت: این الگو نشان داد وقتی قوای مختلف کشوری برای حل یک مشکل (ولو آن مشکل چند ده ساله باشد) در کنار هم قرار می‌گیرند قطعا توانایی تحقق آن هدف مشترک را خواهند داشت.

سخنگوی دولت گفت: گاهی تصور اینکه برخی مشکلات قدیمی لاینحل است باعث ایجاد ناامیدی می‌شود، آزادسازی سواحل از نمونه‎‌های بسیار خوب و موفق بود که قوه قضاییه توانست آن را پیش ببرد.

وی ادامه داد: البته به غیر از آزادسازی سواحل، از اقدامات دیگری همچون صدور مجوزهای کسب و کار و الکترونیکی شدن نیز می‌توان نام برد که قابل قبول بود. البته آزادسازی سواحل بیشتر رسانه‌ای شد.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: این اقدام قوه قضاییه به روشنی نشان داد مقامات حکومتی و کشوری در داخل کشور وقتی جدی و مصمم در کنار هم جمع می‌شوند توانایی انجام کارهای بزرگ در زمان کوتاه را دارند.

سخنگوی دولت در پایان گفت: به نوبه خودم از همه مقامات در همه بخش‌ها از جمله قوه قضاییه، صدا وسیما، نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی که این موفیت را با همکاری جمعی با مجموعه دولت رقم زدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *