جیلازکوف: با سرویس‌های خوب حمله ایران را از کار انداختیم

0:36 - 01 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۳۶۳۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: علاوه بر تماشای بازی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.

خبرگزاری میزان - نیکولای جیلازکوف، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل ایران در آغاز هفته دوم لیگ ملت‌های 2022 صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*هر مسابقه شرایط متفاوتی دارد و من بسیار خوشحالم که در اکثر بخش‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

*در حمله و دریافت در تمام طول بازی در سطح خوبی قرار داشتیم. این پیروزی به خاطر سازماندهی خوب تیم در بخش حمله بود. سرویس های خوبی را مقابل تیم ایران زدیم و همچنین با دریافت‌های خوب خود جلوی کارایی سرویس‌های حریف را گرفتیم که بسیار حائز اهمیت بود.

*با شناختی که از تیم ایران داشتیم می‌دانستیم که آن‌ها در بخش دفاع خصوصا دفاع توپ‌های بلند عملکرد خوبی دارند. به همین خاطر با برنامه ریزی‌ای که انجام دادیم سعی کردیم که در حملات خود کارایی بالاتری داشته باشیم.

*این نخستین پیروزی در این رقابت‌ها با تیم جوانمان بود. همیشه نخستین پیروزی برای تیم‌ها بسیار مهم است و به همین خاطر برای بازیکنانم بسیار خوشحالم.

*در طول مسابقه کار خودم را انجام می‌دهم. علاوه بر تماشای بازی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و منتظر می‌مانم تا ببینم چه نتیجه‌ای از بازی به دست می‌آید. چرا که من توپ جادویی ندارم و نمیتوانم پیش‌بینی کنم چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *