با داوطلبان آزمون سراسری متخلف برخورد خواهد شد

21:38 - 31 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۳۵۳۹
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: در صورت انجام تخلف توسط داوطلبان آزمون با آنها برخورد می‌شود.

خبرگزاری میزان_ محمد حسین حاجیلو، رییس شورای حفاظت آزمون سراسری روز سه شنبه در نشست هماهنگی نمایندگان تام‌الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: اگر داوطلبی عضو شبکه‌ها و گروه‌های متقلب شده است هرچه سریعتر خارج شود زیرا در صورت انجام تخلف برابر ماده پنج قانون رسیدگی به تخلفات آزمون سراسری مصوب سال ۱۳۸۴ با او برخورد می‌شود.

رییس شورای حفاظت آزمون سراسری افزود: با همکاری شرکت های دانش بنیان دستگاه‌هایی برای شناسایی تمامی لوازم غیرمجاز و الکترونیک مانند گوشی موبایل، هندزفری، عینک یا ساعت هوشمند و نظایر آن تهیه و نحوه استفاده از آنها به تمام افراد حفاظت آموزش داده شده و با کمک این دستگاه‌ها  افراد متقلب شناسایی می‌شوند.

وی گفت: آموزش عوامل حفاظتی و اجرایی آزمون از مدتی قبل شروع شده و رو به پایان است و تاکنون در ۱۰ منطقه روند آموزشی انجام شده و بیش از هزار نفر عوامل حفاظتی آموزش لازم را دیدند. این هزار نفر در قالب یک تیم هماهنگ درصدد حفظ امنیت آزمون هستند.

رییس شورای حفاظت آزمون سراسری به داوطلبان کنکور اظهار داشت: به شما وعده می‌دهیم که خدمتگزارانتان و عوامل حفاظتی در درون و بیرون از حوزه آزمون محیطی آرام و امن و رقابتی سالم را تأمین می‌کنند.

حاجیلو از تمامی عوامل اجرایی وزارت ارتباطات، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، نهادهای امنیتی، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت به عنوان همراهان برگزاری آزمون سراسری در کشور یاد و قدردانی کرد. 

انتهای پیام/


برچسب ها: آزمون سراسری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *