رئیس کل دادگستری گلستان: بیشترین در خواست‌ها در ملاقات‌های مردمی اعمال ماده 477 است / قریب به 3 هزار ملاقات مردمی در سال گذشته انجام شد

17:38 - 31 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۳۳۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان : درخواست اعمال ماده 477 یعنی بررسی دوباره آرای قطعی شده در محاکم ، درخواست مرخصی برای زندانیان و تسریع در رسیدگی ها بیشترین درخواست های مردمی در ملاقات های مردمی است .

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با میزان با بیان این که یکی از اقدامات قوه قضاییه اقناع مردم در رابطه با تصمیم های قضایی است اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم، اطلاعات حقوقی کمی دارند، یکی از برنامه های همکاران ما در حوزه های قضایی اقناع مردم درباره تصمیمات قضایی است .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: علاوه بر دیدارهای حضوری سه شنبه ها ، شماره پیامکی 09111756114 هم پل ارتباطی بی واسطه مردم با دادگستری است از این رو می توانند مشکلات و درخواست های خود را پیامک کنند .

وی گفت: مشکلات و درخواست هایی که پیامک می شود پس از بررسی ، برای پیگیری به روسای دادگستری ها و دادستان ها و مسئولان مربوط ارجاع می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مسئولانی که پیامک های مردمی به آنان ارجاع می شود، مکلفند نتیجه پیگیری های خود را به دادگستری اعلام کنند.

وی در مورد بیشترین درخواست ها در ملاقات های مردمی گفت: درخواست اعمال ماده 477 یعنی بررسی دوباره آرای قطعی شده در محاکم، درخواست مرخصی برای زندانیان و تسریع در رسیدگی ها بیشترین درخواست های مردمی در ملاقات های مردمی است .

گفتنی است سال گذشته نزدیک به 3 هزار نفر در ملاقات های مردمی در دیدار با رئیس کل دادگستری گلستان مشکلات و درخواستهای حقوقی و قضایی خود را در میان گذاشتند .

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *