صیامی: تفتیان در مسیر آماده‌سازی قرار دارد/ حدادی خودش یک پا مربی است

12:29 - 01 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۲۴۹۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: خود احسان یک پا مربی است و به خوبی می‌داند چه تکنیک‌هایی در تمرینات داشته باشد.

هاشم صیامی در گفت‎وگو با میزان، در خصوص شرایط احسان حدادی اظهار داشت: حدادی ابتدای هفته جاری با هزینه حامی مالی‌اش به آمریکا رفت و قرار است در آنجا ۲ مسابقه بدهد. پس از بازگشت به ایران تا پیش از حضور در قونیه به تمریناتش ادامه خواهد داد. وی تمام تلاشش این است تا اردو‌های خود را در داخل ایران داشته باشد و از ظرفیت‌ و امکانات داخلی استفاده کند.

وی درباره وضعیت مک ویلکینز مربی آمریکایی حدادی عنوان کرد: این مربی قراردادی با فدراسیون دوومیدانی ندارد و حدادی پس از المپیک تنها با ماساژور و فیزیوتراپ تمرین می‌کند. البته طبق برنامه‌ای که از ویلکینز می‌گیرد تمریناتش را ادامه می‌دهد. البته خود احسان یک پا مربی است و به خوبی می‌داند چه تکنیک‌هایی در تمرینات داشته باشد تا آنها را در روز مسابقه استفاده کند.

ربیس فدراسیون دوومیدانی درباره رکورد‌های ضعیف تفتیان در مسابقات بین‌المللی خاطرنشان کرد: تفتیان در مسیر آماده‌سازی قرار دارد و در چند مسابقه نظیر سوئیس و فرانسه شرکت کرد. این ورزشکار قرار است زیر نظر مربی جامائیکایی تمرین کند و تمام هزینه‌های این مربی هم با اوست. بالاخره برای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از او همانند سایر ورزشکاران توقع بهترین نتیجه داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *