مباحث فرهنگی مهمترین شاخه در اشراف هستند

11:00 - 08 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۹۵۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در هفتمین جشنواره مالک اشتر این نیرو گفت: مهمترین شاخه در اشراف، مباحث فرهنگی هستند.

به گزارش گروه سیاسی ، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در مراسم هفتمین جشنواره مالک اشتر این نیرو ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش به مقام شامخ خانواده های شهدا که با ایستادگی و صبوری خود به ما درس چگونه زیستن را دادند ادای احترام کرد و با اشاره به فرمان امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر که طبق آن تکلیف یک فرمانده و مدیر مشخص می شود گفت: این فرمان در حدود چهارده قرن پیش صادر شده و تا به امروز همانند منشوری باقی مانده و خواهد ماند، نه فقط برای مالک اشتر بلکه برای جمیع انسان هاست.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه مهمترین شاخه در اشراف مباحث فرهنگی هستد افزود: سازماندهی خوب، آموزش، مدیریت و مراقبت های ویژه مسیر حرکت اشراف را تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: اشراف باید آموزش مدار و پژوهش محور باشد، آینده مطلوب با امر پژوهش بدست می آید که یکی از چشم انداز های موضوع اشراف هم همین است.

امیر دریادار حسنی مقدم اضافه کرد: اشراف فقط رصد کردن زیر مجموعه ها نیست بلکه بایستی بدرستی ارزیابی کنیم که اگر این امر محقق نشود شایسته سالاری دقیق صورت نمی گیرد و نتیجه مناسبی در پی نخواهد داشت.

جانشین فرمانده نداجا گفت: چراغ راه ما اشراف است و ما با تکیه بر سخنان و رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باید سعی کنیم تا به این امر نزدیک و نزدیک تر شویم و با کمک آن حضور در صحنه در کنار ایستادگی و مقاومت را به عنوان چشم انداز برای خودمان داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *