هشدار جدی تعزیرات به واردکنندگان گران‎فروش/ خاموشی در پایتخت کلید خورد/ اعتراف تلخ کفاشیان در مورد کی روش

17:48 - 06 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۶۷۲
تخلیه هتلی در شهر میزبان جام جهانی به دلیل خطر بمب گذاری،ممنوعیت واردات تیلاپیا منتفی شد، واکنش میلاد محمدی به صحنه معروف دیدار با پرتغال، کی‌روش کام مردم را تلخ کرد! و حمایت عجیب یک راننده تاکسی لبنانی از تیم ملی ایران این ها عناوین اخبار هستند که می توانید در بسته خبری امروز مرور کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ،تخلیه هتلی در شهر میزبان جام جهانی به دلیل خطر بمب گذاری،ممنوعیت واردات تیلاپیا منتفی شد، واکنش میلاد محمدی به صحنه معروف دیدار با پرتغال، کی‌روش کام مردم را تلخ کرد! و حمایت عجیب یک راننده تاکسی لبنانی از تیم ملی ایران این ها عناوین اخبار هستند که می توانید در بسته خبری امروز مرور کنید.

تخلیه هتلی در شهر میزبان جام جهانی به دلیل خطر بمب گذاری
 
مهر: نیرو‌های پلیس روسیه سه شنبه شب هتلی واقع در شهر «روستوف- نا- دونو» این کشور را که میزبان بازی‌های جام جهانی فوتبال است، به دلیل خطر بمب گذاری تخلیه کردند.
 
هشدار جدی تعزیرات به واردکنندگان گران‎فروش/ خاموشی در پایتخت کلید خورد/ اعتراف تلخ کفاشیان در مورد کی روش
به نقل از شاهدان عینی، خودرو‌های پلیس و اورژانس در محوطه بیرونی این هتل حضور دارند.گفتنی است که فیفا این هتل را در فهرست هتل‌های میزبان جام جهانی قرار داده است، اما هیچ تیم فوتبالی در این هتل اقامت ندارد.
 
خاموشی در پایتخت کلید خورد

مصرف برق در ساعات پیک دیروز ۵۴ هزار و ۲۷۵ مگاوات گزارش شد که این رقم در سال گذشته در همین زمان برابر با ۴۲ هزار و ۲۵۱ مگاوات بود.
این حجم از مصرف در ساعات پیک در حالی رقم خورد که مسوولان مربوطه، سقف تامین برق پایدار بدون خاموشی کشور را ۵۵ تا ۵۶ مگاوات اعلام کرده اند. به این ترتیب، به دلیل حجم بالای مصرف، شاهد خاموشی‌هایی در کشور و همچنین در پایتخت هستیم که به نظر می‌رسد علت آن حجم بالای مصرف باشد چرا که به گفته یک مقام آگاه شبکه توزیع برق مشکل چندانی ندارد و قادر به تامین برق است.
 
پمپئو: بحران قطر به نفع ایران است
 
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در جریان دیدار با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی همتای قطری اش در واشنگتن مدعی شد که بحران منطقه خلیج فارس میان دوحه و کشور‌های عربی این منطقه باید حل و فصل شود چرا که این بحران به نفع ایران است.
وی در ادامه افزود: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تمایل دارد که از شدت این بحران کاسته شده و در نهایت حل شود چرا که این بحران به نفع ایران است.
 
ممنوعیت واردات تیلاپیا منتفی شد

ارسلان قاسمی، مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان ایران تصریح کرد: ضمن اینکه از نظر کیفی، تیلاپیای وارداتی با قزل آلای تولید داخل قابل مقایسه نیست و در دنیا نیز تیلاپیا، ماهی فقرا نامیده می‌شود.
 
هشدار جدی تعزیرات به واردکنندگان گران‎فروش/ خاموشی در پایتخت کلید خورد/ اعتراف تلخ کفاشیان در مورد کی روش
قاسمی ادامه داد: در همین راستا، در بهمن ماه سال گذشته سازمان شیلات به دلیل فشار‌هایی که وارد شد پیشنهاد کرد واردات این ماهی به کشور ممنوع شود ضمن اینکه تعرفه واردات آن به ٥٥ درصد افزایش یافت.
وی با بیان اینکه قرار بود این ممنوعیت از اردیبهشت ماه ٩٧ به مدت سه سال اعمال شود، گفت: در گروه بندی جدیدی که از سوی دولت اعلام و واردات ۱۱۳۹ قلم کالا ممنوع شده است، نام تیلاپیا وجود ندارد.
 
هشدار جدی تعزیرات به واردکنندگان گران‎فروش

میزان: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن اعلام آماده باش سراسری سازمان تعزیرات برای رسیدگی به شکایات مردم در گرانفروشی تلفن همراه از محرز شدن تخلف گران فروشی گوشی‌های تلفن همراه و بررسی پرونده خبر داد.

 
واکنش میلاد محمدی به صحنه معروف دیدار با پرتغال
 
هشدار جدی تعزیرات به واردکنندگان گران‎فروش/ خاموشی در پایتخت کلید خورد/ اعتراف تلخ کفاشیان در مورد کی روش
 
فارس: میلاد محمدی بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص صحنه معروفی که در بازی با پرتغال ایجاد کرد و با سرعت تمام می‌دوید گفت: من در آن صحنه فقط تلاش کردم که چیزی کم نیاورم. در آن لحظه می‌خواستم نشان بدهم که بازیکن ایران کم نمی‌آورد.
 
عزیزی: برانکو خوش‌شانس بود که تیم‌ملی صعود نکرد!
 
خداداد عزیزی ستاره فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مصاحبه اخیر کی‌روش علیه برانکو ایوانکوویچ گفت:باید بگویم برانکو خیلی آدم خوش شانسی است. چون شانس آورد تیم ملی به مرحله بعد صعود نکرد. در غیر اینصورت اگر تیم ملی به جمع ۱۶ تیم پایانی جام جهانی می‌رسید کی‌روش از روسیه به دولت ایران حکم به بریدن سر برانکو می‌داد و به محض ورود هم خودش حکم را اعلام می‌کرد. یعنی برانکو را به دار می‌آویخت. ما الان حذف شدیم. تاکید می‌کنم ما حذف شدیم و به فینال جام حذفی نرفتیم. وقتی با حذف این حکم‌ها را می‌دهیم اگر صعود می‌کردیم و به جمع ۸ تیم می‌رسیدیم چه اتفاقی می‌افتاد. یک مورد را باید صادقانه بگویم. تیم ۲۰۰۶ برانکو در جام جهانی هم اوت شد، اما چون آن زمان گزارشگران، مفسران و ... به مردم هیجان نمی‌دادند و اینطور جو سازی نمی‌کردند از حذف تیم برانکو قهرمان ساخته نشد، اما حالا عده‌ای به تیم ملی هیجان می‌دهند و مردم هم به نوعی شاید فریب آن‌ها را بخورند. پس برانکو آدم خوش شانسی است.
 
واکنش قوچان‌نژاد به سوالی درمورد نیمکت نشینی‌اش
 
رضا قوچان‌نژاد در مورد اینکه آیا او به دلیل بازی نکردن ناراحت است، گفت: ناراحت هستم اول از همه ناراحتم که صعود نکردیم چرا که شانس صعود داشتیم. می‌توانستیم بالا برویم و خیلی ناراحت هستم باید ببینیم در آینده چه می‌شود.
قوچان‌نژاد در رابطه با اینکه آیا او مشکلی داشته که بازی نکرده است، اظهار داشت: از طرف من مشکلی نبود هیچ وقت در عمرم آنقدر آماده نبودم.
 
اعتراف تلخ کفاشیان در مورد کی روش
 
هشدار جدی تعزیرات به واردکنندگان گران‎فروش/ خاموشی در پایتخت کلید خورد/ اعتراف تلخ کفاشیان در مورد کی روش
 
علی کفاشیان گفت: اتفاقا من با کی‌روش حدود ۲ ساعت صحبت کردم و یکی از مباحث ما همین انتقادات بود. کی‌روش معتقد بود من باید به عنوان نماینده ایران در AFC برای بهبود برنامه‌های تیم ملی اقدامات لازم را می‌کردم و به او حق می‌دهم او درست می‌گوید. من به کی‌روش گفتم که به من چیزی گفته نشده بود که در AFC لابی کنم تا شرایط برای تیم ملی بهتر شود، اما خب این انتظار از سوی کی‌روش وجود داشته تا ما به نفع تیم ایران اقداماتی انجام دهیم.
 
حمایت عجیب یک راننده تاکسی لبنانی از تیم ملی ایران
 
پایگاه مستقل اطلاع رسانی پیرامون مسائل لبنان در اینستاگرام خود نوشت:سوار تاکسی شدم. راننده پیرمرد جالبی بود. سر حرف را باز کرد و گفت: تو از خانواده مولی هستی؟ عین پسرشون هستی که فلان جا می‌نشینند. خلاصه، حرف رسید به فوتبال. این بطری را درآورد و گفت: ببین چه جالبه. پرچم همه رو زدن.
بعد شروع کرد بد و بیراه گفتن به داور بازی ایران و پرتغال. می‌گفت: این داور (بوق سانسور) کتک می‌خواست. اگر جلوم بود با تیر میزدمش! حالا من باید راننده رو آروم می‌کردم!
خیلی ناراحت بود که ایران حذف شد. فیلم بازی نمی‌کرد. چون اصلا نفهمید ایرانی هستم. (مرسی لهجه)
فکر کنم بقول بعضیا اینم از ایران پول گرفته بود!
فقط نمی‌دونم چرا با این سنش مجبور بود کار کنه!
به مقصد که رسیدم، ول نمی‌کرد، بازم حرف میزد و فحششون میداد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *