100 درصد پرونده‌های ورودی به دادگستری استان بوشهر در یک سال گذشته مختومه شد

15:36 - 07 تير 1401
کد خبر: ۴۳۱۵۷۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: از تیرماه سال 1400 تا کنون به تمامی 210 هزار و 746 فقره پرونده ورودی به دادگستری استان رسیدگی شده است.

علی جمادی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با تعداد پرونده‌های رسیدگی شده ورودی به محاکم حقوقی و قضایی دادگستری استان بوشهر با اشاره بر لزوم اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه در زمینه گره گشایی از مشکلات مردم و تسریع در رسیدگی به کار ارباب رجوع، اظهارکرد: از تیرماه سال 1400 تا کنون ورودی پرونده به محاکم حقوقی و قضایی دادگستری استان بوشهر تعداد 210 هزار و 746 فقره پرونده بوده است.

وی افزود: در این بازه زمانی یک ساله به تمامی پرونده‌های ورودی به محاکم حقوقی وقضایی دادگستری استان بوشهر رسیدگی شده است که برهمین اساس می توان گفت که 100در صد پرونده‌های ورودی به دادگستری استان از تیرماه سال گذشته تاکنون رسیدگی و تعیین تکلیف شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارکنان و قضات دادگستری استان بوشهر در جهت رفع مشکلات مراجعان و جلوگیری از تراکم پرونده‌ها در محاکم استان، اضافه کرد: علاوه بر این به تعداد 6 هزار و 890 پرونده معوقه نیز رسیدگی شده که جمعا در دادگستری استان از تیر ماه سال گذشته تاکنون تعداد 217 هزار و 636 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

جمادی همچنین تاکیدکرد: این اهتمام ویژه‌ کارکنان و قضات دادگستری استان بوشهر در جهت رسیدگی سریع به پرونده‌ها در محاکم حقوقی و قضایی استان مستمر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بیش از ۴۶ درصد پرونده‌های اموال تملیکی استان بوشهر تعیین تکلیف شدند

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری پرونده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *