رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان فارس از 2 واحد تولیدی شهرک صنعتی شیراز بازدید کرد

18:09 - 23 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۰۵۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس در راستای رفع مشکلات حقوقی و قضایی کارگاه های تولید و کارخانجات از 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیراز بازدید کرد.


خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با حضور در 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیراز ضمن بازدید از روند تولید مشکلات حقوقی و قضایی این دو واحد تولیدی را بررسی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: همه توان خود را در مجموعه قضایی استان معطوف تحقق شعار سال و رفع دغدغه های حقوقی سرمایه گذاران و تولید کنندگان خواهیم کرد. وی گفت: پرداختن به موضوعات اقتصادی گرچه از جمله تکالیف ذاتی دستگاه قضایی نیست اما برداشتن موانع از جمله موانع حقوقی و قضایی از پیش پای تولیدکنندگان منجر به رونق کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و اشتغال نیروهای مولد جامعه خواهد شد که همین امر زمینه کاهش گرایش افراد به ارتکاب جرم و آسیب‌های اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در سال جاری را از جمله اولویت‌های مجموعه قضایی استان و اظهار کرد: در همین راستا در مجموعه قضایی استان تلاش کرده‌ایم علاوه بر پیگیری مشکلات حقوقی و قضایی واحد های تولیدی و جلوگیری از توقف فعالیت آنان با تشکیل کارگروهی زمینه حمایت از ایده های خلاق و نوین شرکت های دانش بینان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز اظهار کرد: دادگستری فارس روند توجه به نخبگان و شرکت های دانش بنیان ادامه خواهد داد چرا که معتدیم موفقیت های بزرگ با تکیه بر توان ، استعداد و خلاقیت های جوانان حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *