شیری: توقعم از خودم بیشتر بود/ روز مسابقه، اصلاً وضعیت جسمانی‌ام خوب نبود

7:45 - 16 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۸۶۶۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پرتاب دیسک گفت: در نخستین مسابقه فصل بیشتر به دنبال ارزیابی دقیق از میزان آمادگی بدنی‌ام بودم، اما توقعم از خودم خیلی بیشتر بود.

بهنام شیری در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکردش در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)، اظهار داشت: از عملکردم راضی نبودم، چون نتیجه خوبی به دست نیاوردم. باید رکورد بالاتر از ۶۰ متر دیسک را پرتاب می‌کردم، اما در روز مسابقه، اصلاً وضعیت جسمانی‌ام خوب نبود. در نخستین مسابقه فصل بیشتر به دنبال ارزیابی دقیق از میزان آمادگی بدنی‌ام بودم، اما توقعم از خودم خیلی بیشتر بود.

وی افزود: مسابقات در سطح بالا برگزار شد و ورزشکاران خوبی هم در آن حضور یافته بودند. شاید تقدیر این بود که جایگاه پنجم را به دست بیاورم. خداراشکر دوباره در حال نزدیک شدن به روزهای اوجم هستم. البته یک سری مشکلات تکنیکی باعث شد تا نتوانم رکورد قابل توجهی را بر جای بگذارم. حدود 5 ماه بود به دور از خانواده در مشهد تمرین می‌کردم و این مسئله مقداری روی کارم تأثیر منفی گذاشته بود.

ملی‌پوش دوومیدانی در مورد تعویق بازی‌های آسیایی تصریح کرد: از شانس بد بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد و‌گرنه در بهترین پیک بدنی خودم قرار داشتم. اکنون نیز با صحبتی که با فدراسیون داشته‌ام باید تا پیش از شروع بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به اوج آمادگی برسم و به همین دلیل می‌خواهم مدتی در اردبیل به صورت انفرادی تمریناتم را پیگیری کنم تا از شرایط آمادگی هم دور نشوم. شرایط خوب است و مسئولان فدراسیون دوومیدانی باید ورزشکاران را از لحاظ مالی حمایت کنند تا تمرینات خود را ادامه بدهند.

دوومیدانی‌کار اردبیلی درباره درخواستش برای برپایی اردوی برون مرزی خاطرنشان کرد: فعلاً برنامه‌ریزی‌ من و مربی‌ام برگزاری اردو در داخل ایران است. البته امیدوارم شرایط به سمتی پیش برود تا بتوانیم به مسابقات سطح بالای بین‌المللی اعزام شوم. به هر حال هر چه در رقابت‌های بیشتری باشم بدون شک آمادگی‌ام هم بیشتر خواهد شد. برنامه من این است تا بتوانم در قونیه رکوردهای خوبی بر جای بگذارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *