شورای دانش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تشکیل شد

17:48 - 12 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۶۴۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری همایش ملی ایده‌های تحول آفرین ثبتی در راستای جذب نخبگان و ایده پردازان در ٥ تیر ماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری میزان - حمدالهی‌ با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن هفته قوه ‌قضاییه همایش ملی ایده‌های تحول آفرین ثبتی پنجم تیرماه سال جاری با مشارکت حداکثری کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک سراسر کشور ، جامعه‌ سردفتری، اساتید و صاحبان ایده در سازمان ثبت برگزار می‌شود اظهارکرد: همایش مذکور در راستای شناسایی ایده تحول آفرین در دوره تحول سازمان و شناسایی ایده پردازان و نخبگان ثبتي طراحي شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه سازمان ثبت به لحاظ گستردگی موضوعات ماموریت‌ها و محورهای متعددی را مدنظر قرار داده است که از جمله آن می‌توان به محورهای کاداستر، فناوری، مالکیت فکری، ثبت شرکت‌ها، اشخاص حقوقی ، املاک و اسناد اشاره کرد گفت: زیر محورها به صورت ریز و احصا شده در سامانه همایش آمده است.

انتخاب ایده های برتر با نظر هیئت داوران استانی و ستادی

وی با بیان اینکه برای انتخاب ایده های برتر، هیئت هاي داوری استانی و ستادی داریم، گفت: هیئت داوری استانی بررسی اولیه و پالایش و استانداردسازی را انجام و ارزیابی پایانی و انتخاب ایده های مورد تقدیر را هیات داوری ستادی انجام خواهد داد.

دبیر همایش ملی ایده‌های تحول آفرین ثبتی با اشاره به اینکه هیئت داوران شامل اساتید، قضات، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سردفتران است، افزود: از تمام ایده های برتر در حوزه های مختلف استقبال می‌کنیم.

حمدالهی بیان کرد: ایده پردازان ممتاز بر اساس رای هیئت‌های داوری و ارزیابی، ضمن دعوت افتخاری در همایش، توسط ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و از صاحبان ایده های برتر در قالب پروژه‌های سازمانی و نشست‌های تخصصی در پیشبرد اهداف سازمان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همایش ملی ایده‌های تحول آفرین ثبتی با همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه، کانون سردفتران و دفتریاران، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علوم قضایی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد اظهارکرد: طبق تفاهم نامه ای که با پژوهشگاه قوه قضاییه منعقد کردیم ایده‌هاي برتر به مرحله کاربردی خواهند رسید.

وی با بیان اینکه موضوع آموزش در اولویت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار دارد افزود: شناسایی صاحبان ایده و نخبگان ثبتی یکی از اهداف ما در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاييه است.

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه در خصوص تشکیل شورای دانش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در راستای سند تحول و تعالی شیوه نامه جدیدی در خصوص تشکیل شورای دانش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به زودی ابلاغ خواهد شد و این امر منجر به افزایش کیفیت آموزش و جدیت در امر پژوهش می‌شود.

 ضمنا با نظر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع آموزش در سال جاري در اولویت سازمان ثبت اسناد و املاک كشور قرار گرفته است.

در پايان از قضات و کارمندان ادارات و واحدهای ثبتی، دانشگاهیان، وکلا دادگستری و سردفتران دعوت میشود با مراجعه به آدرس https://hamayesh.ssaa.ir/idea/fa/link.php?rid=7 ایده خود را در سامانه همایش ثبت کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *