رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از حوزه قضایی شهرستان لردگان بازدید کرد

14:37 - 12 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۶۲۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از دادگستری و دادسرای شهرستان لردگان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- بهرامی از دادگستری و دادسرای شهرستان لردگان بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به مشکلات مالی کشور و وضع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران اظهار کرد: محدودیت‌های ایجاد شده بر علیه اقتصاد کشور موجب کاهش اعتبارات و منابع دولتی در دستگاه‌ها شده و دادگستری نیز از این قائده مثتثنی نیست.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری افزود: در دادگستری استان، همه روزه درخواست‌های بسیاری را از همکاران قضایی و اداری دریافت می کنیم که نسبت به سطح پائین درآمد و مشکلات معیشتی خود گله مند هستند.

بهرامی تصریح کرد: به جهت رسیدگی به مشکلات همکاران، ما این گلایه مندی را به رئیس قوه قضائیه منعکس کرده ایم و امیدواریم با حسن توجه ایشان و تلاشهای سایر مسئولان دغدغه های همکاران محترم پیگیری و برطرف شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید برای مدیریت شرایط نامطلوب اقتصادی و امور مالی راهکارهای مشخص اندیشیده شود، گفت: مسئولان قضایی استان باید در برهه کنونی کارکنان را به استفاده بهینه از امکانات و صرفه جویی در هزینه ها تشویق کرده و بر نحوه هزینه کرد اعتبارات توجه ویژه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در تکریم حقوق شهروندان فراهم آوردن فضای اداری مناسب جهت دسترسی راحت مردم به خدمات است، به موضوع احداث ساختمان جدید دادگستری لردگان اشاره و اظهار کرد: عملیات احداث و راه اندازی ساختمان دادگستری لردگان با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: بودجه تخصیصی این ساختمان از محل اعتبارات دستگاه قضایی و صرفه جویی در هزینه ها تأمین شده است.

بهرامی همچنین ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی ساختمان جدید دادگستری لردگان نیاز کارکنان قضایی و اداری این دادگستری برای برخورداری از فضای فیزیکی مناسب تأمین شود.

در جریان بازدید مقامات قضایی استان از دادگستری و دادسرای شهرستان لردگان از کارکنان پرتلاش این دو مجموعه تجلیل شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *