مجتمع تفریحی سد ارس با ورود دستگاه قضایی بازگشایی شد

11:00 - 12 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۵۹۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازگشایی و ادامه فعالیت مجتمع رفاهی و تفریحی سد ارس خبر داد.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان، از بازگشایی و ادامه فعالیت مجتمع رفاهی و تفریحی سد ارس خبر داد.

وی افزود: در پی اطلاع از تعطیلی مجتمع رفاهی و تفریحی سد ارس که در شهرستان پلدشت و در کنار سد ارس قرار دارد که ضمن فعالیت حدود 15 نفر در این تفرجگاه، خدمات گردشگری نیز به مسافران و گردشگران ارائه می‌شددستگاه قضایی موضوع را بررسی و علت تعطیلی را جویا و دستورات لازم صادر شد.

عتباتی عنوان کرد: مقرر شده متصدی تفرجگاه تا انقضای موعد اجاره و بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: این فضا و مکان ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر و مسافران و مردم منطقه است که باید ضمن ساماندهی آن به ظرفیت‌ها افزوده شود تا هم زمینه اشتغالزایی برای جوانان و هم رونق اقتصادی منطقه با حضور گردشگران فراهم شود.

عتباتی در پایان تاکید کرد: استان آذربایجان غربی با توجه به مواهب خدادادی از جمله دریاچه و رودخانه ها و صنعت پر رونق کشاورزی و محیط زیست خاص و بکر آن می‌تواند در بسیاری از شهرهای استان قطبی برای گردشگری و جذب مسافر و رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری باشد که همت و دلسوزی مسئولان را می‌‎طلبد که این ظرفیت‌ها را از بالقوه به بالفعل درآورده و از هدر رفت آنها جلوگیری کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *