کاتیچ: عبادی‌پور بهترین والیبالیست جهان است

16:32 - 11 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۵۳۱۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال صربستان گفت: بازیکنان جدید ایران را به صورت شخصی نمی‌شناسم، اما عملکرد برخی از آن‌ها را در لیگ ملت‌های سال گذشته دیدم.

خبرگزاری میزان - میلان کاتیچ، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال صربستان مسابقه تدارکاتی و دوستانه دو تیم والیبال ایران و صربستان را جذاب و زیبا پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: درست است که تیم ایران با بازیکنان جوان و کم تجربه در لیگ ملت‌های امسال شرکت کرده است، اما قابل احترام هستند.

وی تصریح کرد: برخی بازیکنان مطرح گذشته ایران امسال همراه تیم ملی والیبال این کشور نیستند، اما به نظر من ملی‌پوشان فعلی آینده درخشانی خواهند داشت.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال صربستان ادامه داد: من بازیکنان جدید ایران را به صورت شخصی نمی‌شناسم، اما عملکرد برخی از این بازیکنان را در لیگ ملت‌ها سال گذشته دیدم.

وی درباره پیش‌بینی نتیجه دیدار ایران و صربستان گفت: پیشی بینی سخت است زیرا هر دو تیم خود را برای هفته نخست لیگ ملت‌ها آماده می‌کنند و از این مسابقه برای هماهنگی بیشتر استفاده خواهند کرد ولی امیدوارم صربستان برنده این دیدار شود.

کاتیچ که مدتی در تیم اسکرا لهستان همبازی عبادی‌پور بوده است، در پایان گفت: میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بهترین بازیکن جهان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *