رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دوره آموزش خادمان حرم امام رضا (ع) با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد

10:32 - 05 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۴۹۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دوره آموزش خادمین حرم امام رضا(ع) با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، رئیس حوزه ریاست و جمعی از کارکنان قضایی و اداری قوه قضاییه در مشهد الرضا (ع) برگزار شد.

خبرگزاری میزان- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن تقدیر و تشکر از مجریان برگزاری این دوره، عنوان کرد: اجرای برنامه هایی با هدف ارتقا میزان رضایتمندی، بسیار ارزشمند است و مدیریت قوه بدنبال اجرای برنامه های  منبعث از قانون است.

محمد باقر الفت ادامه داد: قطعا تامین معیشت کارکنان دستگاه قضا جز دغدغه های اصلی مسئولان امر است و پیگیری در راستای بهبود آن جریان دارد اما به منظور نگهداشت نیرو صرفا توجه به امور مادی کافی نیست. لذا فراهم آوردن بسترهای معنوی و حضور در این فضا ما را از معرض قرار گرفتن در محیط های بسیار زیانبار و آسیب زا مصون می کند.

معاون رئیس قوه قضاییه با آرزوی سلامتی و موفقیت مدعوین حاضر که مشرف به خادمیاری حضرت امام رضا (ع)شدند، درخواست کرد: از همکاران که در شرایط سخت کاری با افتخار برای امنیت کشور عزیزمان تحت توجهات آن حضرت خدمت صادقانه و خالصانه می کنند، برای رسیدن به ساحل آرامش الهی التماس دعا دارم.

در این دوره شماری از کارکنان دستگاه قضا (اعم از آقا و خانم) طی توافق با تولیت این حرم  بعنوان خادم یار مشغول به کسب مهارت و شرکت در دوره های مختلف آموزشی شدند.

این دوره ها با هدف آموزش های تئوری، عملی و میدانی از قسمت‌های مختلف حرم مطهر است که شامل تکریم زائران، رسیدگی به امکانات وارائه خدمات ... می شود.

شایان ذکر است، شرکت کنندگان بعد از برگزاری این دوره آموزشی در آزمون خادم یاری شرکت کردند و پذیرفته شدگان آزمون مذکور بعنوان خادمیار معرفی شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *