رئیس حوزه قضایی مراوه تپه: برای برداشت کنندگان غیرمجاز آب پرونده قضایی تشکیل شد

11:05 - 01 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۷۸۱۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس حوزه قضایی مراوه تپه از ورود به موضوع بهره برداری غیرمجاز از یکی از منابع اصلی تامین آب اشامیدنی این شهرستان خبر داد و گفت: برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با میزان، ‌ گفت: بررسی‌ها در راستای حفظ حقوق عامه نشان داد برخی متخلفان به صورت غیرمجاز از آب چشمه ساوه که منبع اصلی تامین آب اهالی مراوه تپه است، برداشت و زمین‌های کشاورزی را آبیاری می‌کنند .

رئیس حوزه قضایی مراوه تپه افزود: با ورود دستگاه قضایی، برداشت کنندگان غیرمجاز آب از چشمه ساوه شناسایی و برای متخلفان پرونده تشکیل شد .

هاشمی گفت: در بازدید از چشمه ساوه متوجه شدیم فردی با انحراف آب به سمت یک آبندان اقدام به پرورش ماهی کرده است که بلافاصله دستور هدایت آب به مسیر اصلی صادر و برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

وی گفت: مسئولان اداره منابع آب شهرستان مراوه تپه و کلاله هم باید درباره به موقع گزارش نکردن برداشت‌های غیرمجاز از آب این چشمه و ترک فعل پاسخگو باشند.

هاشمی افزود: برداشت‌های غیرمجاز از آب چشمه ساوه که منبع اصلی تامین آب اشامیدنی مردم مراوه تپه است اهالی این منطقه را در طول سال به‌ویژه روزهای گرم تابستان با کمبود آب مواجه می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مراوه تپه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *