تعمیر و بازسازی 829 مجموعه ورزشی آموزش‌وپرورش درکشور

14:23 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۵۶۸
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای حفظ ظرفیت‌های ورزشی مدارس، 829 مجموعه ورزشی آموزش‌وپرورش در کشور تعمیر و بازسازی می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز صادق ستاری‌فرد در آئین نهضت آغاز ایجاد فضاهای درون مدرسه‌ای اظهارکرد: اجرای عملیاتی و مجاهدانه تحقق سند تحول در آموزش‌وپرورش در دست اجرا است که امیدواریم افق روشنی را در آینده نزدیک پیش رو داشته باشیم.

وی با بیان این‌که دو هزار و 100 فضای ورزشی و درون مدرسه‌ای در کشور ساخته می‌شود، افزود: این فضاهای جدید ورزشی بیشتر   مناطق محروم و کم برخوردار ایجاد می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: منابع خوبی در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی در کشور تأمین‌شده است که در سند تحول دولت این مهم به‌عنوان برنامه راهبردی مدارس در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر این‌که امکانات باید به سمت مدارس سوق داده شود، خاطرنشان کرد: 829 مجموعه ورزشی آموزش‌وپرورش در کشور تعمیر و بازسازی می‌شود تا ظرفیت‌های ورزشی مدارس حفظ شود.

ستاری فرد تصریح کرد: ایران قوی و قهرمان‌پروری از مدارس آغاز می‌شود که مجموعه‌های ورزشی مدارس کشور رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است تا دانش آموزان و مردم بیشترین بهره را از اماکن ورزشی مدارس ببرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *