سرآسیایی: فشار انتهای جدول دست و پای بازیکنان را می‌لرزاند/ 50 درصد تیم ما با آمپول و مسکن آماده بازی شدند

21:06 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۶۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: معتقدم که نتایج دست خودمان است و باید دنبال ضعف خودمان بگردیم.

خبرگزاری میزان – مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از بازی فجرسپاسی شیراز با هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*حال مساعدی نداشتم، اما بی احترامی بود که در نشست حاضر نشوم. خیلی شرمنده مردم خوب شیراز هستیم. به هرحال همه تقصیرات گردن من بوده و مسئولیت این شرایط برعهده من است. خاضعانه عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم آن چیزی که در شان و فراخور مردم شیراز بوده است را پیاده کنم.

*موقعیت‌های زیادی داشتیم و نکات تاکتیکی را گوشزد کرده بودیم. در نیمه هم گفتم که بچه‌ها روی ضربات ایستگاهی مراقب باشند، اما متاسفانه در آن فشار دوباره اشتباه فردی داشتیم و گل خوردیم. در بدترین جای دنیا ایستاده‌ایم و اینجا شاید داغ‌ترین جا بوده و مثل کوره است.

*تجربه این شرایط را داشتم، اما این بحران شدیدتر می‌شود. به هرحال زندگی جریان دارد و من عادت ندارم که تقصیرها را گردن کسی بیندازم. کاملا بار این مسئولیت را قبول می‌کنم. 50 درصد تیم ما با آمپول و مسکن آماده بازی شدند.

*چیزی که به آن کمتر پرداخته می‌شود، فیر پلی است. در این چند بازی با تیم‌هایی بازی کردیم که مربیان آنها دوستان من هستند مثل رحمتی، ربیعی و عنایتی. با اینکه می‌دانستند ما در شرایط سقوط هستیم، اما کاملا جنگیدند، چون فوتبال حرفه‌‌ای همین است. وقتی به مسائل زشت فوتبال پرداخته می‌شود باید به این موارد و بازی جوانمردانه هم پرداخته شود. من به رفاقت با این عزیزان افتخار می‌کنم.

*فکر می‌کنم این شرایط برای دو، سه هفته آخر است و این موارد هم لحاظ شده است. هرچند که درصدی تاثیرگذار است، اما من معتقدم که نتایج دست خودمان است و باید دنبال ضعف خودمان بگردیم.

*می‌توانید ما را محکوم به سقوط کنید اما اعتقاد دارم که زندگی ما خیلی خوب جریان دارد سخت و داغ است و خیلی هم اذیت می‌شویم اما قطعاً به سه بازی آینده امید زیادی داریم. می‌توانیم سه بازی آینده را کاملاً مدیریت کنیم و حداکثر امتیاز را بگیریم. 

*در این چند هفته باشگاه حمایت صددرصدی از ما کرده است. فلاح مدیرعامل باشگاه و سردار بوعلی با وجود مشکلات حمایت زیادی از ما کردند. هیچ مشکلی نداشتیم و هرچه بخواهم بگویم به اصطلاح یک فرار رو به جلو است اما من اهل این داستان نیستم، مقصر اصلی این بحث من به عنوان سرمربی تیم هستم و باید بروم و قوی‌تر شوم.

*ما بازی را در زمین باختیم و پنالتی را هم خراب کردیم. متأسفانه فشار در انتهای جدول آنقدر زیاد است که دست و پای بازیکنان می‌لرزد. احمد زنده‌روح یکی از بی‌نقص‌ترین بازیکنان لیگ است اما این شرایط فوتبال است. خود او هم در رختکن گفت شاید من نباید پنالتی را می‌زدم چون چند سال با باشگردی هم بازی بوده و دست او را بخواند متأسفانه این اتفاق در بدترین شرایط برای ما افتاد.

*من یاد ندارم که زنده‌روح پنالتی خراب کرده باشد. شاید این هم شانس ما است که در بدترین شرایط گریبان‌مان را می‌گیرد و بهترین بازیکن‌مان پنالتی را از دست می‌دهد. به هر حال باز هم تأکید می‌کنم همه این تقصیرها گردن من است و گردن من هم از مو باریک‌تر باز هم از مردم شیراز عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *