ساغلام: لیستی به باشگاه تراکتور نداده‌ام/ بازی با ذوب‌آهن فینال فصل است

16:35 - 22 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۴۸۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هنوز لیستی به باشگاه تراکتور نداده ام.

خبرگزاری میزان - ارطغرول ساغلام در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت این تیم اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*تمرین خیلی خوبی بود. هواداران واقعا برای ما مهم هستند و در پیروزی‌ها نقش پررنگی دارند. امروز هم به محل تمرین آمدند و با تشویق خود به ما کمک کردند. فاصله بین بازی‌ها خیلی کم است. هر 5 روز یک بازی انجام می‌دهیم و زمان ما برای تمرین خیلی محدود است.

*سعی داریم در تمرینات اشتباهات بازی‌های قبلی را کمتر و رفع کرده و کارهایی که به نحو احسن انجام دادیم، بیشتر کنیم تا تیم را از لحاظ کیفی بالا ببریم. در این تمرینات فشرده احتمال مصدومیت زیاد است اما خدا را شکر تاکنون چنین مشکلی نداشته‌ایم. از لحاظ جسمی و فیزیکی تراکتور در شرایط بسیار خوبی است و در بازی با هوادار شاهد این موضوع بودید.

*هرچند کسب 7 امتیاز در 3 بازی اخیر جایگاه ما را در جدول زیاد تغییر نداد، اما فاصله امتیازات با تیم‌های پایین جدولی را بیشتر کردیم. خیال و کارمان از این لحاظ راحت‌تر شد.

*بازی با ذوب آهن؟ می‌دانیم مقابل تیم بسیار خوب ذوب آهن بازی سختی خواهیم داشت اما به بازیکنانمان گفتیم این بازی برای ما تقریبا فینال این فصل است. برای همین مانند دیدارهای فینال یا تعیین کننده قهرمانی، با ذوب آهن بازی خواهیم کرد. امیدوارم این دیدار را هم مانند سه بازی قبلی که خوب تمام کردیم، با پیروزی تمام کنیم. فشار کاری که در طول این فصل روی تیم، هواداران و به ویژه طرفداران بود از بین می‌بریم و باقی مانده فصل را با خیال راحت تری ادامه خواهیم داد.

*هنوز لیستی به باشگاه نداده‌ام. ما اهداف کوتاه مدت داشتیم و هدف‌مان این بود تیم را از این وضعیت از لحاظ امتیازی بیرون بیاوریم. باید امتیازاتی می‌گرفتیم که لیگ را به خیر بگذرانیم و ان‌شاء الله برای سال بعد تیم بهتری بسته شود.

*بعد از بازی با ذوب آهن که امیدوارم با پیروزی ما تمام شود، برنامه ها را با باشگاه بررسی می‌کنیم اما فعلا چنین موردی نیست. تمرکز، هدف و انگیزه ما بازی با هوادار که آن را گذراندیم و البته دیدار پیش رو با ذوب آهن است.

*برای مداوای بازیکنان مصدوم همراه با کادر پزشکی برنامه‌ها و تمریناتی را در نظر گرفتیم که آنها را تحت نظر ما و کادر پزشکی انجام می‌دهند. درمورد بازیکنی که به آن اشاره کردید هم باید بگویم پس از گذراندن ریکاوری و تمرینات برنامه‌ریزی شده، زمان استراحتی داشت‌ و هیچ مشکلی با این کار نداریم. او کاملا تحت کنترل من‌ و باشگاه بود.

*بازی نکردن اکبر ایمانی با وجود رفع مصدومیت؟ ایمانی حدود ۴۵ روز و واسعی حدود ۲۵ روز از تمرینات دور بودند. مصدومیت را پشت سر گذاشته‌اند و با تیم شروع به تمرین کرده‌اند، اما بعد از این مدت دوری از تمرین بازیکن برای بازی کردن نیاز به زمان دارد. خدا را شکر کارهایشان خوب پیش می‌رود و اگر این هفته هم نشد از هفته آینده سعی داریم از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *