پالیزبان: مسابقات حساسی را پیش رو داریم/ تعویق انتخابات به تیراندازی‌ با کمان لطمه می‌زند

10:44 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۰۱۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها

محمدصالح پالیزبان در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی تیراندازی‌ با کمان کشورمان قبل از اعزام به مسابقات بین‌المللی، اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را نسبت به ماه‌های گذشته سپری کرده‌ایم و تمامی ملی‌پوشان هر چه بهتر آماده مسابقات می‌شوند. یک ماه قبل در رویدادی شرکت کردیم که تجربه بسیار زیادی را در این مسابقات به دست آوردیم. در ماه‌های آینده دو مسابقه مهم جهانی را پیش‌رو داریم که در اواخر اردیبهشت ماه باید در رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی حضور پیدا کنیم. دیگر رویداد آماده‌سازی هم حضور در مسابقات جهانی فرانسه خواهد بود. به طور حتم گرفتن مدال در این بازی‌ها مهمتر از سایر مسابقات قهرمانی آسیا و جهان برای ورزش کشورمان است.

قهرمان کامپوند در مورد افتتاح سایت اداری و خوابگاه تمرینی فدراسیون تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی آزادی تهران عنوان کرد: یکی از مباحثی که خیلی به نفع ملی پوشان تیروکمان شد، افتتاح و بهره‌برداری خوابگاه کمپ تیم‌های ملی است که خیلی از مشکلات رفت و آمد به هتل‌های دورتر از محل تمرین‌مان را برای ما رفع کرد. با تدبیر و دوراندیشی شعبانی بهار رئیس فدراسیون مشکل خوابگاه نیز حل شد. هم اکنون با احداث این خوابگاه‌ها در نزدیکی محل تمرین، تیراندازی با کمان جز محدود رشته‌هایی است که کمپ تمرینی‌اش نزدیک به خوابگاه است. به طور حتم محل استراحت به صورت حرفه‌ای کمک می‌کند تا ملی‌پوشان دیگر دچار خستگی بعد از تمرین نشوند.

پالیزبان در خصوص دیدار قهرمانان با رئیس جمهور و شنیدن مشکلات ورزشکاران، گفت: هفته گذشته که این دیدار انجام شد، اکثر ورزشکاران از مشکلات مالی و معیشتی گلایه داشتند و از رئیس جمهور درخواست کردند تا مشکلات ورزشکاران حل شود تا با تمرکز و فراغ بال بیشتر به ورزش حرفه‌ای خود بپردازند تا بتوانند در میادین بین‌المللی برای ورزش ایران مدال آوری کنند. جوایزی که برای کسب مدال در مسابقات جهانی و آسیایی برای ورزشکاران تعیین شده است به دور از شأن قهرمانان است که تمام زندگی و وقت خودشان را می‌گذارند و بعد از عمر قهرمانی هم چیزی عاید آنها نمی‌شود.

وی در مورد انتخابات فدراسیون تیراندزای با کمان خاطرنشان کرد: چند بار انتخابات به تعویق افتاد و به نظرم این عقب افتادن زمان انتخابات به روند رو به رشد فدراسیون آسیب می‌زند و باعث می‌شود تا کارهای که مدیران انجام داده‌اند، روی زمین بماند. مسلماً انتخاب به موقع رئیس فدراسیون برای بهتر پیاده شدن برنامه‌ها کمک خواهد کرد و در نهایت با پیگیری مطلوب برنامه‌ریزی‌ها، روال کار مشخص شده مجموعه به خوبی پیش می‌رود. همچنین این عقب افتادن زمان انتخابات به آماده‌سازی تیم ملی برای حضور پر قدرت در مسابقات مهم آسیایی و جهانی لطمه خواهد زد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *