پایان اردوی اول تیم ملی وزنه‌برداری و برنامه‌ریزی مجدد اردوها

19:59 - 16 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۴۷۴۶
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
اردوی نخست تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در پی تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز (۱۶ اردیبهشت) خاتمه یافت.

خبرگزاری میزان – با اعلام رسمی شورای المپیک آسیا مبنی بر تعویق برگزاری بازی های آسیایی، اردوی نخست تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور با تصمیم کادرفنی عصر امروز خاتمه یافته و اردونشینان مطابق با برنامه و زمان بندی جدید تمرینات را پیگیری خواهند کرد.

محمدحسین برخواه، سرمربی تیم با اعلام این خبر افزود: این اردو با حمایت و تدارکات خوب فدراسیون، در شرایط مطلوبی قرار داشت و ورزشکاران هم از انگیزه بالایی برخوردارند اما با توجه به تعویق بازی های آسیایی، برنامه ریزی مجدد برای برگزاری اردوها ضروریست.

وی تصریح کرد: ما بچه ها و تیم را به حال خود رها نخواهیم کرد و قطعا دومین مرحله از اردوی آماده سازی را در خرداد ماه برگزار می کنیم.

برخواه توضیح داد: اگر مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در زمان مقرر برگزار شود اوائل خرداد ماه اردوی دوم را شروع می کنیم و برنامه انتخابی برای تعیین نفرات اعزامی خواهیم داشت. اما با احتمال اینکه مسابقات همبستگی نیز طبق برنامه برگزار نشود اردوهای مقطعی را با هماهنگی فدراسیون بصورت ۲‌ هفته در ماه برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا که اولین مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ است و اهمیت ویژه ای دارد برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت تا بتوانیم تیم خوب و کاملا آماده ای را روانه مسابقات کنیم و اولین قدم را محکم برداریم.

شورای المپیک آسیا امروز از تعویق بازی های آسیایی به میزبانی چین خبر داد‌. چین اوایل سال جاری نیز به دلیل شدت گرفتن کرونا، از میزبانی مسابقات جهانی وزنه برداری انصراف داده بود که در هفته گذشته کلمبیا به عنوان میزبان انتخاب شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *