شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ پایتخت در هنگام ماموریت مورد اصابت چاقو قرار گرفت

13:09 - 16 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۴۳۷۸
سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ پایتخت در هنگام ماموریت مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در توییتی نوشت: «سید جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام ماموریت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد. چند روز پیش هم به ماشین وی تیراندازی شده بود. هاشمی در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از مدیران شاخص شهرداری تهران است. برای سلامتی ایشان دعا کنیم».

جزئیات مجروحیت شدید شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در برخورد با متخلفان ساختمانی

ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمان شدند که متخلفان با دیدنشان با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و سیدمحمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.

وی بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ضیائیان منطقه ۱۷ منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. بعد از این ماجرا با ورود پلیس امنیت ضاربان شناسایی و بازداشت شدند.

بر اساس گزارش شهر، با حضور مدیریت شهری جدید و تاکید شهردار تهران، جلوگیری از فساد و ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت اقدامات شهرداری منطقه ۱۹ با اولویت ناحیه ۳ که از نواحی ویژه شهر تهران است، قرار گرفته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهردار پایتخت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *