رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکنولوژی های پیشرفته در جدیدترین نسخه از سوناتا

21:42 - 16 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۵۱۷۱
جدیدترین نسخه از سوناتا در میانه های سال یک آپدیت جدید گرفت تا با تکنولوژی های تازه و قابلیت های پیشرفته بار دیگر مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

تکنولوژی های پیشرفته در جدیدترین نسخه از سوناتابه گزارش گروه فضای مجازی ، سوناتا در میانه های سال چهره خودرو را تغییر نداده است بلکه چند پکیج جدید و تازه به آن افزوده است. این سیستم که به عنوان + شناخته می شود، چند سیستم جدید و قابل قبول را به آن افزوده که بدون افزایش قیمت زیاد می توان آن را تهیه کرد. این سوناتا جدید با چند قابلیت جدید و قیمتی خوب وارد بازار خواهد شد.

سوناتاهای SEL+ و Sport+ با قابلیت های استانداردی مانند جلوپنجره جدید، سیستم کنترل هوا دوگانه خودکار، شارژر تلفن همراه وایرلس، گرمایش فرمان و همچنین کمک راننده پیشرفته هیوندای که شامل ترمز اضطراری خودکار، کمک یار حضور در خطوط و کروز کنترل هوشمند می شود.

همه این سیستم ها پیش از این در مدل های بالا و به صورت آپشن در خودرو قرار داده می شدند.

مدل SEL+ 2018 از قیمت 23 هزار و 700 دلار آغاز می شود که تنها 580 دلار از مدل استاندارد قبلی گران تر شده است. البته مدل SEL+ با پکیچ تکنولوژی اضافه با قیمت 24 هزار و 300 دلار به فروش می رسد. قیمت مدل Sport+ از 24 هزار و 800 دلار آغاز می شود که تنها 950 دلار از مدل های قدیمی گران تر شده است.

در این میان هیوندای برای سوناتا پیشرفته یک مدل Ultimate+ نیز در نظر گرفته است که به غیر از همه بسته های قبلی یک سقف پانورامیک نیز دارد. همه این مدل ها با پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر که توان تولید 185 اسب بخار را دارد روانه بازار می شوند. پیشرانه توربوشارژ 2 لیتری تنها برای مدل Limited 2.0T+ در دسترس خواهد بود که 245 اسب بخار قدرت تولید می کند و یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دارد.

 

منبع: خودروکار

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *