هر طور شده باید از این شرایط خارج شویم/ بازیکنان تیم ملی از بازی کردن لذت نمی‌برند

0:32 - 15 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۴۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان تیم ملی از بازی کردن لذت نمی‌برند و به خاطر ترس از شکست نمی‌توانند کیفیت واقعی خود را نشان دهند.

پیمان اکبری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها اظهار داشت: از نتایجی که کسب کردیم به هیچ عنوان راضی نیستیم. ما در بعضی مسابقات خوب بازی کردیم و در بعضی دیگر از مسابقات خوب نبودیم در حالی که می‌توانستیم بهتر بازی کنیم.

وی در خصوص بازیکنان جوانی که به تیم ملی اضافه شده اند تصریح کرد: در هفته اول به این بازیکنان آنچنان که باید بازی نرسید، اما در هفته دوم توانستند بیشتر بازی کنند. این بازیکنان باید آنقدر در شرایط مسابقه قرار بگیرند تا باتجربه شوند و باید به آنها فرصت داده شود.

مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: نکته جالب این که تیمی مثل ایتالیا که سال گذشته جوانگرایی کرده بود امسال با نفرات اصلی خود شرکت کرده و بیشتر تیم‌ها هم چنین شرایطی دارند. البته به خاطر این که از امسال تیم‌ها باید سفر‌های زیادی انجام دهند طبیعتا تغییرات زیادی را در ترکیب خود خواهند داشت.

اکبری در مورد اضافه شدن ۳ بازیکن به تیم ملی برای هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: میثم صالحی، فرهاد سال افزون و محمد موسوی جای خود را به مسعود غلامی، امیرحسین توخته و محمد طاهر وادی خواهند داد. البته بازگشت سال افزون و صالحی با نظر کولاکوویچ بود و موسوی هم بالاجبار نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند و این بازیکن در برنامه کولاکوویچ برای این که جایش را به بازیکنی دیگر بدهد نبود.

وی در مورد حریفان ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: در هفته سوم باید با تیم‌های روسیه و برزیل و چین روبرو شویم. روسیه و چین که تیم‌های قدرتمندی هستند و چین هم یک تیم باکیفیت محسوب می‌شود.

مربی تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان تیم ملی از بازی کردن لذت نمی‌برند و به خاطر ترس از شکست نمی‌توانند کیفیت واقعی خود را نشان دهند در حالی که بازیکنان تیم‌های دیگر با لذت والیبال بازی می‌کنند و برای آنها برد و باخت در اولویت آخر است. ما باید هر طور که شده از این شرایط خارج شویم و بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *