رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دعا می کنم میر کریمی سال آینده هم دبیر جشنواره باشد

1:30 - 24 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۱۲۷۳
مدیر برنامه‌ریزی و رویدادهای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: هزینه های ارزی با توجه به این که ما به صورت ریال کار می کنیم روی کار و اقدامات در پذیرایی از مهمانان و خدمات رسانی فشار و سختی وارد می کند.

علیرضا شجاع نوری مدیر برنامه‌ریزی و رویدادهای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره این دوره جشنواره گفت: دوره های گذشته جشنواره با توجه به سطح جشنواره های خارجی با حضور رضا میر کریمی به عنوان دبیر با موفقیت پیش رفته و در این دوره نیز  با دبیری او که تجربه خوبی دارند موفقیت آن تکرار خواهد شد.

علیرضا شجاع نوری

وی در همین راستا افزود: این روند موفقیت و کار تیمی مجموعه ای که در برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر تلاش می کنند باعث شد استقبال زیادی از سوی کشورهای خارجی صورت بگیرد و در نتیجه در این دوره تعداد مهمانانی که در این رویداد حضور پیدا می کنند بیش از گذشته است.

 این بازیگر سینما درباره کیفیت آثار حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: کیفیت محصولات در جشنواره بستگی به کیفیت محصولات سینمای جهان دارد. وقتی کیفیت محصولات سینمای جهان پایین بیاید در جشنواره ما نیز موثر است و با توجه به کاهش سطح کیفیت محصولات، سطح اتنخاب ما نیز پایین می آید.

شجاع نوری درادامه تصریح کرد: ما به دنبال انتخاب بهترین های سینمای جهان در جشنواره جهانی فیلم فجر هستیم. در نظر داشته باشید که اگر شما کیفیت تولید آثار سینمایی را بررسی کنید و سطح آن را ببینید میانگینی از آن کیفیت در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا می کنند.

وی با توجه به حضور و مدت اقامت مهمانان خارجی در ایران، به موضوع ارز اشاره و اظهار کرد: هزینه های ارزی با توجه به این که ما به صورت ریال کار می کنیم روی کار و اقدامات در پذیرایی از مهمانان و خدمات رسانی فشار و سختی وارد می کند.

مدیر برنامه ریزی و رویدادهای جشنواره جهانی فیلم فجر درباره تغییر دبیر این رویداد توضیح داد: رضا میر کریمی مثل ماهی است و مهم این است که شنا بلد باشد و به حیات خود ادامه دهد. این دبیر یک هنرمند است و به نظر من یک موقعیت برای جشنواره به شمار می رود که یک هنرمند و فیلمساز دبیر آن است.

جشنواره جهانی فیلم فجر

شجاع نوری خاطرنشان کرد: امیدوارم و دعا می کنم رضا میرکریمی در سال آینده هم دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر باشد و توان داشته باشد که سال های سال این رویداد را مدیریت کند چون فرصت خوبی برای سینما و فرهنگ ما است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *