ملت افغانستان با توطئه در حال توسعه آمریکا مقابله خواهد کرد

12:17 - 17 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۴۴۹۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توطئه جدید آمریکایی‌ها مبنی بر انتقال داعش به افغانستان ابراز امیدواری کرد که ملت افغانستان با توطئه آمریکایی‌ها مقابله خواهد کرد.

ملت افغانستان با توطئه در حال توسعه آمریکا مقابله خواهد کردبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در حاشیه همایش تجلیل از پژوهشگران برتر نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح جدید آمریکا برای انتقال داعش به افغانستان گفت: آمریکایی‌ها بهانه حضورشان در منطقه جنوب غرب آسیا را مقابله با تنش می‌دانند؛ اگر منطقه ما منطقه آرامی باشد قاعدتاً باید آن‌ها ارتش خود را جمع کنند و بروند و کشور‌های منطقه خودشان امنیت منطقه را تامین کنند.

‎وی افزود: آمریکایی‌ها وقتی که دیدند در عراق و سوریه، داعش و گروه‌های سازمان یافته تروریستی جایگاه و سرزمین تصرفی را از دست دادند، آن‌ها را به طرق مختلف به افغانستان منتقل کردند و ما اکنون شاهد انفجار، ترور و جنایات جدیدی در افغانستان هستیم.

‎سرلشکر باقری ادامه داد: اعتقاد داریم این توطئه آمریکایی‌ها در حال توسعه است و ملت عزیز و همسایه ما یعنی افغانستان، دست در دست هم با آن مقابله خواهند کرد و ان‌شالله شاهد آن باشیم که هیچ یک از گروه‌های تروریستی و دست نشانده آمریکا در منطقه حضور نداشته باشند.

‎رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر لزوم حضور حداکثری اقشار جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تصریح کرد: ۲۲ بهمن میثاق ملی همه ملت ایران از تمامی گروه‌ها و سلایق درون نظام است. هر کس که جمهوری اسلامی را پذیرفته و به قانون اساسی رای داده است و پای نظام ایستاده با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان پیام می‌دهد که ملت ایران یکپارچه پای نظامش ایستاده و یک ملت متحد در پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با تهدیدات دشمن است.

‎آنطور که دفاع‌پرس نقل کرده، وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده نیرو‌های مسلح نیز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک مشت یکپارچه را به جهان نشان خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *