مقصودی:لهجه‌های فیلم خجالت نکش ساختگی است/مهرانفر: دارسنج باید برای گریم ماجرای نیمروز سیمرغ می‌گرفت

23:20 - 16 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۴۱۲۱
نشست فیلم خجالت نکش با حضور رضا مقصودی کارگردان اثر، شبنم مقدمی، احمد مهران فر، سام درخشانی، الناز حبیبی و لیندا کیانی و دیگر عوامل اثر میزبان اهالی رسانه بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نشست خبری فیلم سینمایی خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی عصر امروز در پردیس سینمایی ملت کاخ رسانه ها با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

نشست فیلم خجالت نکش با حضور رضا مقصودی کارگردان اثر، شبنم مقدمی، احمد مهران فر، سام درخشانی، الناز حبیبی و لیندا کیانی و دیگر عوامل اثر میزبان اهالی رسانه بود.

رضا مقصودی در ابتدای این نشست گفت: ما با تمام تلاش این فیلم را ساختیم. اگر نقطه مثبتی می بینید حاصل تلاش دوستان است و اگر ضعفی بود بر عهده من کارگردان بود.

مقصودی:لهجه‌های فیلم خجالت نکش ساختگی است/مهرانفر: دارسنج باید برای گریم ماجرای نیمروز سیمرغ می‌گرفتوی درباره حضور آثار کمدی در جشنواره فیلم فجر گفت: ما فیلم را برای جشنواره فرستادیم و جشنواره آن را قبول کرد. اگر جشنواره به آثار کمدی بها نمی دهد باید از همان ابتدا اثر را نمی پذیرفت. درباره لهجه ما از ابتدا می خواستیم مکان خاصی نباشد و به همین دلیل لهجه را ابداع و طراحی کردیم. من تجربه خوبی در کارگردانی داشتم و قصد ادامه آن را دارم.

امیر پروین سلیمانی درباره ساخت آثار کمدی در ایران افزود: من برخی فیلم ها را همچون زاپاس و خجالت نکش را برای دلم می سازم. اینکه این کمدی ها چه سطحی دارند با مخاطب است اما اعتقاد دارم نوع تازه ای از کمدی ارائه شده است.

شبنم مقدمی بازیگر فیلم درباره این نقش گفت: بازی در چنین نقش هایی برای من بخت و شانس است و این اتفاق از اعتماد کارگردان شکل گرفت. اینکه خودم را در این راه آزمایش کردم باعث افتخار و تجربه بزرگی بود.

احمد مهرانفر درباره حضورش در این فیلم گفت: من از تمام دوستانی که به من اعتماد کردند تشکر می کنم. تشکر ویژه از محسن دارسنج که باید بابت این فیلم به شدت از وی آموخت. از نظر من دارسنج باید برای ماجرای نیمروز سیمرغ جشنواره سال گذشته را می گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *