سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد ایجاد شد

11:21 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۴۱۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد از راه اندازی سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در این دانشگاه خبر داد.

سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد ایجاد شدبه گزارش گروه جامعه ،میثم میرزایی گفت: سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد اسلامی در دسترس قرار گرفته است.

وی افزود: سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد اسلامی براساس ضرورت شفافیت ساختار مالی این دانشگاه راه اندازی شده است.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اظهار داشت: مدیریت بر منابع مالی و شفاف سازی حقوق و دستمزد می‌تواند علاوه بر نظارت عملی و دقیق بر وضعیت اقتصادی و مالی دانشگاه، رضایت نیروی انسانی را تامین کند.

میرزایی اظهار داشت: این سامانه تمامی اطلاعات پرداخت و تسهیلات کارمندان و اعضای هیات علمی را به صورت بر خط قابل ارزیابی و نظارت می‌کند. این امر موجب توزیع عادلانه منابع حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه کسانی هستند که از عدم شفافیت و نابسامانی سوء استفاده کرده و در مقابل شفافیت می‌ایستند که به همت و تلاش گسترده نیرو‌های عدالت خواه دانشگاه این سد‌ها شکسته خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *