ورود دادستانی به پرونده سویای آلوده به مواد شیمیایی در رامشیر / سه متخلف دستگیر شدند

12:22 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۴۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر از دستگیری سه متخلف در پرونده سویای آلوده به مواد دامی، انسانی و شیمیایی خبرداد و گفت: انبار بزرگی که بار در آن تخلیه و با مواد آلوده مخلوط می‌شد، پلمب شده است.

ورود دادستانی به پرونده سویای آلوده به مواد شیمیایی در رامشیر / سه متخلف دستگیر شدندبه گزارش ، در ادامه برخورد قاطع دستگاه قضا با تضییع حقوق عامه، این بار نوبت به پرونده سویای آلوده به مواد دامی و انسانی در شهرستان رامشیر اهواز رسید، دادستان رامشیر به عنوان مدعی العموم رسیدگی به این پرونده را در دستور کار داد و تاکنون سه نفر از متخلفین با دستور قضایی دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری سه متخلف در پرونده سویای آلوده به مواد دامی، انسانی و شیمیایی خبرداد و گفت: انبار بزرگی که بار در آن تخلیه و با مواد آلوده مخلوط می‌شد، پلمب شده است.

عیدانی تشریح کرد: حسب اعلام اداره اطلاعات شهرستان رامشیر، کامیون‌های محموله سویا و مواد خوراکی (دامی و انسانی) که از اداره کل بنادر و دریانوری استان خوزستان بارگیری و در انبار بزرگی در یکی از روستا‌های این شهرستان با سه نمونه دیگر مخلوط می‌شده است.

وی با بیان اینکه این سویا حتی با خاک نیز آلوده نشده است، گفت: داخل این سویا موادی است که حتی آزمایشگاه دامپزشکی هم تشخیص نداده که از چه موادی تشکیل شده است و این محموله برای انسان و دام و طبیعت مضر است.

دادستان رامشیر افزود: دراین پرونده تا کنون سه متهم دستگیر و یک کامیون و لودر توقیف شده اند.

این مقام قضایی اضافه کرد: شرکت حمل و نقل مکلف است که بار کشتی را تحویل تاجر دهد و در اینجا دو حالت مطرح است اولا اینکه مقداری از این بار را تخلیه و مابقی را مخلوط می‌کند که این موضوع تخلف در امر حمل و نقل کالا است و به عنوان سرقت مواد شناخته می شود، حالت بعدی نیز این است که بار را پس از مخلوط کردن با مواد آلوده،  بسته بندی صورت گرفته و با لودر بارگیری شود و برای تجار در نقاط مختلف کشور می‌فرستند که باید درباره این قضیه دقت بیشتری کرد.

گفتنی است، پرونده در حال تحقیقات تکمیلی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *