مرگ اقشار ضعیف جامعه به فراموشی سپرده می شود/ شهردار منطقه 18 پاسخگوی مرگ یک شهروند باشد

10:24 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۹۸۰
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران نسبت به نحوه مرگ یک شهروند در منطقه 18 تهران بر اثر تخریب یک ملک از سوی شهرداری تهران انتقاداتی را مطرح کرد.

مرگ اقشار ضعیف جامعه به فراموشی سپرده می شود/ شهردار منطقه 18 پاسخگوی مرگ یک شهروند باشدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، احمد مسجد جامعی در سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: پلاسکوی کنونی، تنها یک ساختمان خراب نیست بلکه نشان دهنده یک ساختار خراب است.

وی افزود: اگر ساختار اصلاح نشود، مشکلات ادامه خواهد داشت و بهبودی در شرایط ایجاد نخواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در احداث ساختمان جدید پلاسکو اظهارکرد: برای احداث ساختمان جدید پلاسکو، باید بناهایی از جمله مسجد هدایت، کلیسای موجود در منطقه، خانه مشیرالدولهو ... مورد توجه قرار گیرند.

مسجد جامعی با انتقاد از نحوه مرگ یک شهروند در یکی از مناطق شهر تهران خاطرنشان کرد: زمانی که اسم های بزرگی مطرح می شود به آن اسامی می پردازیم و خبر را منتشر و جوانب آن را بررسی می کنیم اما وقتی یک نفر از اقشار ضعیف جامعه جان می سپارد، موضوع به فراموشی سپرده می شود.

وی تاکید کرد: درگذشت یک شهروند در منطقه 18 تهران بر اثر آوار و تخریب از سوی شهرداری بوده و باید شهردار منطقه توضیحاتی در این زمینه ارائه دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *