بیش از ۹۰ درصد از اراضی ملی و دولتی جنوب استان کرمان جانمایی و تثبیت شده است

10:58 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۵۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از جانمایی و تثبیت بیش از ۹۰ درصد از اراضی ملی و دولتی جنوب استان خبر داد.

بیش از ۹۰ درصد از اراضی ملی و دولتی جنوب استان جانمایی و تثبیت شده استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی ، رضا طالبی زاده، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، در حاشیه بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت در جلسه‌ای که با حضور رئیس دادگستری جیرفت، دادستان، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و امام جمعه برگزار شد اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد از اراضی ملی و دولتی جنوب استان جانمایی و تثبیت شده است.

وی افزود: میزان کل اراضی ملی و مستثنیات شهرستان جیرفت ۱ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۴۹۸ هکتار می‌باشد که تاکنون میزان ۴۹۵ هزار و ۳۷۵ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان تثبیت و میزان ۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۸۰ هکتار نیز جانمایی شده است.

طالبی‌زاده بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سهمیه جیرفت برای تثبیت اراضی ملی و دولتی میزان ۵۰ هزار هکتار بوده که تنها در هفت ماه نخست امسال ۶۰ هزار و ۸۱۷ هکتار از اراضی تثبیت شده که بیش از سهمیه بوده و جای تقدیر دارد.

این مقام قضایی در خصوص افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان عنبرآباد گفت: مراحل راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان عنبرآباد در دستور کار قرار گرفته و مقرر شده با همکاری فرمانداری و شورای شهر ساختمان امانی تحویل و پس از آن اداره ثبت اسناد و املاک عنبرآباد افتتاح شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *