از مدافع حرم بودن بدلکار سریال کبری 11 تا حل شدن مشکلات مردم محله توسط برزو ارجمند+عکس

18:47 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۰۸۹
بیست و هفتمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به مدافع حرم بودن بدلکار سریال کبری 11 و حل شدن مشکلات مردم محله توسط برزو ارجمند اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی میزان، بیست و هفتمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به مدافع حرم بودن بدلکار سریال کبری 11 و حل شدن مشکلات مردم محله توسط برزو ارجمند اشاره کرد.

زهره حمیدی
دختران جوان به هیچ وجه سراغ بازیگری نروند/با 23 سال سابقه بیکار شده‌ام

بازیگر فیلم "شاباش" گفت: در حال حاضر به دختران جوانی که به بازیگری علاقه دارند، می گویم به هیچ وجه وارد بازیگری نشوید. بازیگری نه آینده دارد و نه درآمد ثابتی دارد. بازیگری هیچ اعتباری ندارد و من که بیست و سال سابقه دارم، الان بیکار شده ام.

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: طی این روزها سریالی هفت قسمتی را برای شبکه سوم سیما کار کرده‌ام که فیلمبرداری آن به پایان رسیده است منتها دو ماه است که هیچ پیشنهادی نداشته‌ام.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

برزو ارجمند و مختار سائقی
روایتی دلنشین از زندگی مردم یک محله کوچک در سر دلبران/برزو ارجمند در ماه مبارک رمضان مشکلات محله را حل می‌کند


بازیگر سینما و تلویزیون گفت: "سر دلبران" قصه مردم محله ای است که هر یک داستان مربوط به خود را دارند. پهلوان محله، خادم مسجد، پیش نماز مسجد، پزشک، کاسب محله که دست فروش دوره گرد است هر کدام گره هایی در زندگی دارند و با کمک پیش نماز مسجد که نقش آن را برزو ارجمند بازی می کند رفع می شود.

مختار سائقی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره سریال "سر دلبران" گفت: برای تولید "سر دلبران" به کارگردانی محمد حسین لطیفی از بهمن ماه سال گذشته تا آبان امسال در یزد مقابل دوربین رفتم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

دی کاپریو و آل پاچینو
همکاری آل پاچینو و لئوناردو دیکاپریو در جدیدترین فیلم تارانتینو

پس از قطعی شدن حضور "لئوناردو دی کاپریو" در آخرین فیلم "کوئینتین تارانتینو" حال این کارگردان مطرح هالیوود از علاقه خود برای حضور آل پاچینو در این فیلم خبر داده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پس از قطعی شدن حضور "لئوناردو دی کاپریو" در آخرین فیلم "کوئینتین تارانتینو" حال این کارگردان مطرح هالیوود از علاقه خود برای حضور آل پاچینو در این فیلم خبر داده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

خندوانه
29 دی ماه با آلبوم جدیدم حرمان در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌روم/برای خندوانه منتظر تصمیم رامبد جوان هستم

خواننده گروه "پالت" گفت: در اجرای 29 دی ماه آلبوم "حرمان" که به تازگی منتشر شده و شامل 12 قطعه جدید عاشقانه است برای اولین بار اجرا می کنم.

امید نعمتی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره این که همکاری او با رامبد جوان برای تیتراژ خندوانه به کجا رسیده است، گفت: رامبد جوان هنوز صحبتی با من نکرده و تماس تلفنی هم با هم نداشته ایم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

سیروان خسروی
اجرای روز هشتم جشنواره موسیقی فجر/ از کنسرت گروه داماهی تا سیروان خسروی

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه با اجرا در تالارهای مختلف ادامه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه ها و هنرمندان ایرانی و خارجی شرکت کننده در بخش های مختلف سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه میزبان مخاطبان و علاقمندان موسیقی در پنج تالار پایتخت خواهند بود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

 بدلکار سریال کبری 11
بدلکار سریال کبری 11: نقش یک مدافع حرم را بازی می‌کنم/اصلانی: وظیفه ما حمایت از مدافعان حرم است

علیرضا قره‌خانی گفت: داستان اصلی "میتینگ شیطان" درباره شخصیتی به نام حبیب است که بعد از اتفاقات ترور مجلس برای دفاع از حرم به سوریه می رود. حبیب شخصیتی کاملاً ایرانی و وطن دوست است که خوشبختانه خودم نقش آن را ایفا می کنم.به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، علیرضا قره خانی بدلکار بین المللی ایرانی سالها با گروه سریال "کبری 11" فعالیت داشته و آثار سینمایی مطرحی را در کارنامه دارد. 

وی یکی از همراهان و هنرجویان "پیمان ابدی" بدلکار فقید سینمای ایران است که پس از فوت ناگهانی این بدلکار مدتی تصمیم به دوری از فضای سینمای ایران گرفت. البته این دوری دیری نپایید و قره خانی بار دیگر برای بدلکاری در آثار ایرانی حضور یافت. 

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

ماکان بند

آنچه در هفتمین شب جشنواره موسیقی فجر گذشت/ماکان بند کنسرت خود را به خانواده شهدای سانچی تقدیم کرد

هفتمین شب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با هیجان اجرای گروه ماکان بند و تقدیم این کنسرت به خانواده شهدای حادثه نفت کش سانچی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، شب گذشته سه شنبه 26 دی ماه در سی وسومین جشنواره موسیقی فجر، کنسرت گروه ماکان بند در سالن همایش ایرانیان برگزار شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

 گلدن گلوب
گیشه کم رمق برای فیلم بهترین کارگردان گلدن گلوب 2018

فیلم سینمایی "شکل آب" تازه‌ترین ساخته تحسین شده "گیرمو دل تورو" که توانست جایزه بهترین کارگردانی گلدن گلوب را به دست آورد در گیشه جهانی اکران ناموفقی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "شکل آب" تازه‌ترین ساخته تحسین شده "گیرمو دل تورو" که توانست جایزه بهترین کارگردانی گلدن گلوب را به دست آورد در گیشه جهانی اکران ناموفقی داشته است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

مهران مدیری
حضور مهران مدیری بعد از دهه فجر در برنامه هفت قطعی نیست

مدیر شبکه سوم سیما گفت: اجرای برنامه هفت فقط در طول دوازده روز برگزاری جشنواره فیلم فجر بر عهده مهران مدیری اس و حضور وی برای اجرای این برنامه در این چند روز تصویب شده است.

علی اصغر‌پور محمدی مدیر شبکه سوم سیما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص اجرای برنامه هفت در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر توسط مجری برنامه دورهمی گفت: اجرای برنامه هفت فقط در طول دوازده روز برگزاری جشنواره فیلم فجر بر عهده مهران مدیری بوده و حضور وی برای اجرای این برنامه در طول این چند روز تصویب شده است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *