اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به ۱۷۹ نفر از مددجویان آزاد شده

13:20 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۹۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محبی گفت: در زمینه خود اشتغالی از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذرماه سالجاری تعداد ۲۰۳ نفر از مددجویان آزاده شده پس از بررسی طرح شغلی در کمیته اشتغال و اطمینان از کامل بودن مدارک، به صندوق کارآفرینی استان معرفی شده که از میان آنها ۱۷۹ نفر مشمول دریافت تسهیلات خود اشتغالی شدند.

اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به ۱۷۹ نفر از مددجویان آزاد شدهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران، مصطفی محبی مدیرکل زندانهای استان به تشریح اقدامات  مرکز امور خدات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج که در زمینه توانمند سازی اجتماعی و اقتصادی مددجویان بعد از خروج از ندامتگاه ها و زندانهای استان تهران و خانواده های آنها فعالیت می کند، پرداخت.

محبی در این زمینه اظهار داشت: در زمینه خود اشتغالی از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذرماه سالجاری تعداد ۲۰۳ نفر از مددجویان آزاده شده را پس از بررسی طرح شغلی در کمیته اشتغال و اطمینان از کامل بودن مدارک ، به صندوق کارآفرینی استان معرفی نموده است که از میان آنها ۱۷۹ نفر مشمول دریافت تسهیلات خود اشتغالی شده اند .

وی تصریح کرد: تخصیص اعتبار پرداخت شده به ۱۷۹ نفر مددجویان به مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال است، لازم به ذکر است که اعتبارات پرداخت این وام ها توسط صندوق کارآفرینی امید و وجوه اداره شده سازمان زندانها تأمین می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *