رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستور رئیس کل دادگستری به دادستان مشهد جهت پیگیری مطالبات مردم در مورد کمربند جنوبی

12:57 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۵۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مظفری دستور ویژه‌ای به دادستان مشهد با موضوع پیگیری خواسته‌های مردم در مورد کمربند جنوبی صادر کرد.

دستور رئیس کل دادگستری به دادستان مشهد در جهت پیگیری مطالبات مردم در مورد کمربند جنوبی مشهدحجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور دستور ویژه‌ای به مسئولان قضایی با محوریت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با موضوع لزوم پیگیری مطالبات مردمی در زمینه دغدغه های موجود در مورد کمربند جنوبی مشهد خبر داد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به سیاستهای دستگاه قضایی در زمینه دفاع از حقوق عامه خاطر نشان کرد: دفاع از منافع عمومی و حقوق عامه از جمله مسائل مورد تأکید مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و ریاست قوه قضائیه بوده و بحمدالله اقدامات خوبی در مجموعه قضایی استان در این راستا به انجام رسیده است.

وی با اشاره به موضوع کمربندی جنوبی مشهد خاطر نشان کرد: مطلوب ما اجرای قانون و مقررات می باشد و در این زمینه دفاع از حقوق عمومی را وظیفه و تکلیف خود می دانیم و برهمین اساس و در پاسخ به مطالبات سازمانهای مردم نهاد و شهروندان محترم دستور ویژه ای صادر شد تا مسئولان محترم قضایی به این درخواست ها رسیدگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری خاطر نشان کرد: هدف دستگاه قضایی تأمین منافع عمومی است و با توجه به طرح مسائل مربوط به کمربند جنوبی مشهد در دیوان عدالت اداری و درخواست توقف عملیات اجرایی توسط مردم، همه مسئولان باید به وظایف قانونی خود عمل کرده و به خواسته های مردم توجه نمایند؛ براین اساس موضوع مذکور در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان مطرح و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: معاونت امور اجتماعی دادگستری استان، دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و حوزه دادستانی آماده اند تا در جهت تأمین و محافظت از منافع عمومی با شهروندان و سازمانهای مردم نهاد تعامل منطقی و در چهارچوب موازین قانونی داشته باشند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *