مردم نباید احساس کنند که مدیران‌شان با آنها فاصله دارند

21:00 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۳۳۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
محمدباقر نوبخت در همايش ملي مديريت جهادي، با بيان اينكه مردم ما نباید احساس کنند که مدیران‌شان با آنها فاصله دارند، اظهار كرد: باید احساس تبعیض کارگر و کار فرما را از بین برد تا محرک های نا مناسب از بین برود.

به گزارش خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، محمدباقر نوبخت در همايش ملي مديريت جهادي، با بيان اينكه مردم ما نباید احساس کنند که مدیران‌شان با آنها فاصله دارند، اظهار كرد: باید احساس تبعیض کارگر و کار فرما را از بین برد تا محرک های نا مناسب از بین برود.

وی ادامه داد: هر زمان که از مدیریت جهادی سخن می گوییم باید به اقتصاد مقاومتی که لازمه آن است اشاره کنیم زیرا با این الگو می توانیم مسیر رشد را طی کنیم.

سخنگوي دولت با بيان اينكه سهم مالیات در بودجه سال آینده 105 هزار میلیارد تومان تعیین شده و به این میزان حقوق گمرکی به میزان 23 هزار میلیارد تومان نیز اضافه می‌شود، افزود: همچنین در نظر است تا 66 هزار میلیارد تومان دیگر هم از این نوع مالیات محقق شود و با این حساب مجموع درآمدها و مالیات‌های واقعی کشور به مبلغ 194 هزار میلیارد تومان می‌رسد که کافی نیست و ما باید بیش از این مبلغ را حقوق و دستمزد پرداخت کنیم.

نوبخت در ادامه با بیان این که رشد 8 درصدی در اقتصاد جزو تعهداتی است که ما به مقام معظم رهبری داده‌ایم و باید محقق شود، عنوان کرد: رهبر انقلاب این سیاست‌ها را با توجه به وضع موجود ابلاغ کرده‌اند و از سوی دیگر ما باید بتوانیم در افق 1404 جایگاه نخست منطقه قرار بگیریم.

انتهاي پيام/



ali
|
-
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
احساس نمیکنیم بعضاً داریم میبینیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *