رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افشای تصاویر رندر شده LG G7 +تصاویر

20:16 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۳۱۹
امسال ال جی خود را برای یک رقابت تنگاتنگ با سامسونگ آماده کرده است و در ماه آپریل LG G7 را روانه بازار می‌کند.

به گزارش گروه فضای مجازی ، خبرهای داغ نیمه اول سال 2018 به کمپانی های سامسونگ و ال جی تعلق دارد، چرا که این دو کمپانی کره‌ای طی سه ماه آینده از گوشی های پرچمدار خود با نام های گلکسی اس 9 و ال جی جی 7 رونمایی می کنند. اینطور که به نظر می رسد، امسال ال جی خود را برای یک رقابت تنگاتنگ با سامسونگ آماده کرده است و در ماه آپریل LG G7 را روانه بازار می‌کند. شایع شده جی 7 با تراشه‌ی اسنپدراگون 845 و نمایشگری بدون حاشیه با نسبت 18.9 همراه خواهد بود.

سال گذشته جی 6 شانس این را نیاورد تا به تراشه‌ی اسنپدراگون 835 مجهز شود و ال جی مجبور شد این گوشی را با اسنپدراگون 821 روانه بازار کند. از همین رو اگر جی 7 با اسنپدراگون 845 عرضه شود شانس رقابت با اس 9 را خواهد داشت. با این حال شایعات دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه امسال نیز مانند سال گذشته تمامی تراشه‌های اسنپدراگون 845 در اس 9 به کار گرفته می شود و کمپانی ال جی باز هم مجبور به استفاده از نسل قدیمی سیلیکون کوالکام، یعنی اسنپ 835 خواهد بود!

افشای تصاویر رندر شده LG G7 +تصاویر

روز گذشته تصویری از پرچمدار ال جی منتشر شد که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین دوگانه سلفی می‌باشد و نمایشگر آن نیز با کمترین حاشیه ممکن همراه شده است.

انتظار می رود که ال جی جی 7 در میانه ماه مارس سال جاری معرفی شده و با تاخیر یک ماهه و در ماه آپریل روانه بازار شود.

 افشای تصاویر رندر شده LG G7 +تصاویر

منبع: جام جم آنلاین



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *