جان باختن 2 شهروند بروجردی در حادثه تانکر سانچی

13:58 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۲۰۵
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: عبدالکریم بشارتی‌فر سرآشپز و محمد پیریایی دانشجوی موتور از شهروندان بروجردی بودند که درحادثه تانکرسانچی درکشور چین جان خود را از دست داده اند.

جان باختن 2 شهروند بروجردی در حادثه تانکر سانچیبه گزارش گروه فضای مجازی ، علی کورانی فرروز ضمن ابراز همدردی با خانواده های جان باخته تانکرسانچی افزود: اندوه جانسوز وداع دریادلان ایرانی نفتکش سانچی در آب و آتش قلوب همه آحاد مردم ایران را محزون و جریحه دار نمود.

وی تاکید کرد: این ضایعه دلخراش را با اندوه و تاثر فراوان به خانواده 32 شهید سرافراز نفتکش ایرانی به ویژه خانواده شهدای بروجردی تسلیت عرض می کنیم و بی گمان درد و آلام خانواده های عزادار این عزیزان بزرگتر از آن است که در وصف بگنجد.

لازم به ذکر است سه شنبه 26دیماه مجلس ختمی برای شهدای بروجردی نفتکش سانچی در حسینیه شهدای قآنی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، امام جمعه و فرماندار بروجرد، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان وجمعی از مسئولان شهرستانی صبح امروز دوشنبه با حضور درمنزل خانواده های بشارتی و پیریایی ضمن ابراز همدردی با آنها دیدار کردند.

نفتکش سانچی 25 آذر 1396 خورشیدی بندر عسلویه را به مقصد کره جنوبی ترک کرد این تانکرعصر 16 دی 1396 در حالی که حامل بیش از 130 هزار تن مواد سوختی و میعانات گازی با درجه اشتعال بالا بود، در نزدیکی سواحل چین بر اثر برخورد با کشتی باربری کریستال، آتش گرفت که 32 آن جان باختند و فقط پیکر بی جان 3 تن از سرنشینان آن پیدا شد.

منبع: ایرنا

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *