بارش باران در نیمی از استان‌های کشور/پایتخت تا فردا بارانی است

11:35 - 06 فروردين 1394
کد خبر: ۳۸۷۱۹
خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در نیمی از استان‌های کشور خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور پایتخت طی امروز و فردا شاهد بارش پراکنده باران است که در ارتفاعات به صورت بارش برف گزارش شده است.

: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در نیمی از استان‌های کشور خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور پایتخت طی امروز و فردا شاهد بارش پراکنده باران است که در ارتفاعات به صورت بارش برف گزارش شده است.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: نیمه شمالی و بخش‌هایی از جنوب کشور امروز بارش باران گزارش شده است، به طوری که می‌توان گفت بارش‌ها در مناطق کوهستانی به‌صورت برف پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که میزان بارش در شمال غرب و غرب کشور از فردا کاسته خواهد شد، افزود: در برخی از مناطق مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل جنوبی دریای خزر و جنوب کشور بارندگی ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور بااشاره به این مطلب که سامانه بارشی نوار شرقی کشور را در برمی گیرد، تصریح کرد: این سامانه از بعداز ظهر روز شنبه از شرق و جنوب شرق خارج می‌شود.

گودرزی ادامه داد: استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، فارس و با شدت کمتر در استان‌های لرستان، گیلان، غرب مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، غرب کرمان، بوشهر، جنوب یزد و دامنه‌های البرز در استان‌های تهران و البرز، زنجان و قزوین امروز بارش باران پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بارش‌ها از فردا در جنوب کشور شدت خواهد گرفت، تصریح کرد: استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و یزد شاهد بارش‌های شدید خواهند بود.

گودرزی افزود: به مسافران توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، به ویژه با توجه به بارش برف در جاده‌های کوهستانی رشته کوه البرز و استان‌های واقع در شمال غرب کشور، تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: پایتخت طی امروز و فردا شاهد بارش پراکنده باران و در ارتفاعات به صورت بارش برف گزارش شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *